• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.05kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA02-013
  • Nr handlowy: OS-32-19A
  • Kod EAN: 5906872136517
  • Drukuj
15,01 zł 12,20 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Nakrętka dolna wtryskiwacza OS-32-19A, mocująca końcówkę rozpylacza w korpusie wtryskiwacza, stalowa precyzyjna, stosowana w silniku S-312C do ciągnika Ursus C-330/C-330M; produkt krajowy

Opis produktu:
Nakrętka dolna wtryskiwacza OS-32-19A służy do mocowania końcówki rozpylacza w korpusie wtryskiwacza w silnikach wysokoprężnych S-312C i S-322C. Utrzymuje szczelność i prawidłowe ciśnienie otwarcia wtrysku paliwa. Wykonana z wysokogatunkowej stali automatowej, precyzyjnie toczona i hartowana, zapewnia trwałość i odporność na wysokie temperatury oraz ciśnienie robocze.

Specyfikacja techniczna:
– Typ: nakrętka dolna wtryskiwacza
– Oznaczenie: OS-32-19A
– Gwint wewnętrzny: M14x1,5
– Średnica zewnętrzna: 19 mm
– Długość całkowita: 27 mm
– Materiał: stal automatowa hartowana
– Powłoka: oksydowana, czarna

Numery katalogowe :
OS-32-19A, 50006200

Zastosowanie, pasuje do:
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
silniki stacjonarne S-312C, S-322C – wersje przemysłowe

Zalety produktu (charakterystyka):
– wysoka precyzja gwintu i doszczelnienia końcówki
– odporność na wysoką temperaturę i ciśnienie
– idealne dopasowanie do korpusu wtryskiwacza OS-32
– wykonanie z polskiej stali automatowej
– gwarancja długiej trwałości i szczelności układu

Porada serwisowa:
Podczas montażu nakrętkę należy dokręcać momentem 70–80 Nm, stosując czystą końcówkę rozpylacza. Przed montażem upewnić się, że gniazdo korpusu wtryskiwacza jest wolne od zabrudzeń i pozostałości paliwa. Nie używać smarów na gwincie.

Objawy uszkodzenia lub zużycia:
– wycieki paliwa przy podstawie wtryskiwacza
– nierówna praca silnika lub dymienie
– obniżone ciśnienie otwarcia rozpylacza
– trudności z uruchomieniem silnika

Skutki zaniedbania wymiany:
– utrata szczelności wtryskiwacza
– spadek mocy i zwiększone zużycie paliwa
– ryzyko przepalenia tłoka lub gniazda zaworu
– zanieczyszczenie układu paliwowego osadami

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE