Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Nakrętka dolna wtryskiwacza OS-32-19A, mocująca końcówkę rozpylacza w korpusie wtryskiwacza, stalowa precyzyjna, stosowana w silniku S-312C do ciągnika Ursus C-330/C-330M; produkt krajowy
Opis produktu: Nakrętka dolna wtryskiwacza OS-32-19A służy do mocowania końcówki rozpylacza w korpusie wtryskiwacza w silnikach wysokoprężnych S-312C i S-322C. Utrzymuje szczelność i prawidłowe ciśnienie otwarcia wtrysku paliwa. Wykonana z wysokogatunkowej stali automatowej, precyzyjnie toczona i hartowana, zapewnia trwałość i odporność na wysokie temperatury oraz ciśnienie robocze.
Specyfikacja techniczna: – Typ: nakrętka dolna wtryskiwacza – Oznaczenie: OS-32-19A – Gwint wewnętrzny: M14x1,5 – Średnica zewnętrzna: 19 mm – Długość całkowita: 27 mm – Materiał: stal automatowa hartowana – Powłoka: oksydowana, czarna
Numery katalogowe : OS-32-19A, 50006200
Zastosowanie, pasuje do: ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry silniki stacjonarne S-312C, S-322C – wersje przemysłowe
Zalety produktu (charakterystyka): – wysoka precyzja gwintu i doszczelnienia końcówki – odporność na wysoką temperaturę i ciśnienie – idealne dopasowanie do korpusu wtryskiwacza OS-32 – wykonanie z polskiej stali automatowej – gwarancja długiej trwałości i szczelności układu
Porada serwisowa: Podczas montażu nakrętkę należy dokręcać momentem 70–80 Nm, stosując czystą końcówkę rozpylacza. Przed montażem upewnić się, że gniazdo korpusu wtryskiwacza jest wolne od zabrudzeń i pozostałości paliwa. Nie używać smarów na gwincie.
Objawy uszkodzenia lub zużycia: – wycieki paliwa przy podstawie wtryskiwacza – nierówna praca silnika lub dymienie – obniżone ciśnienie otwarcia rozpylacza – trudności z uruchomieniem silnika
Skutki zaniedbania wymiany: – utrata szczelności wtryskiwacza – spadek mocy i zwiększone zużycie paliwa – ryzyko przepalenia tłoka lub gniazda zaworu – zanieczyszczenie układu paliwowego osadami