• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 19kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-145
  • Nr handlowy: 50001443
  • Kod EAN: 5906872014686
  • Drukuj
798,00 zł 648,78 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

LEMET to polski producent części zamiennych do ciągników rolniczych.

Firma powstała w 1990 roku w miejscowości Żelechów w województwie mazowieckim (75 km od Warszawy).

Firma specjalizuje się w produkcji części do ciągników:

- URSUS C-330, C-360, C-380,
- MTZ oraz T-25 "Владимирец"

oraz maszyn rolniczych takich jak:

- kombajn zbożowy "BIZON" Z-056 i Z-058,
- prasa słomy Z-224,
- kosiarki rotacyjne Z-070, Z-036 i ZTR-165.
Opis produktu

Opis produktu

Misa olejowa silnika żeliwna wzmacniana, odpowiedzialna za magazynowanie i obieg oleju oraz stabilizację smarowania jednostki napędowej, montowana w dolnej części bloku; pasuje do Ursus C-330

Opis produktu
Misa olejowa silnika do Ursus C-330 stanowi dolną część kadłuba silnika i odpowiada za gromadzenie oleju, z którego pompa zasysa środek smarny do układu. Wykonana z wytrzymałego żeliwa, zapewnia sztywność konstrukcji, skutecznie odprowadza ciepło i chroni wnętrze silnika przed zanieczyszczeniami oraz uszkodzeniami mechanicznymi.

Specyfikacja techniczna
Materiał: żeliwo szare wysokowytrzymałe
Typ: misa olejowa silnika
Montaż: dolna część bloku silnika
Funkcja: magazynowanie oleju, uszczelnienie i sztywność konstrukcyjna
Powierzchnia: zabezpieczenie antykorozyjne
Kompatybilność z układem: współpracuje z uszczelką misy i pompą oleju

Numery katalogowe :
50001443

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 3 cylindry
ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 3 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka)
– wysoka wytrzymałość dzięki żeliwnej konstrukcji
– stabilizacja pracy układu smarowania
– odporność na pęknięcia i odkształcenia
– dokładne odwzorowanie wymiarów oryginału
– skuteczna ochrona przed zabrudzeniami i uszkodzeniami mechanicznymi

Porada serwisowa
Przy wymianie misy olejowej zaleca się montaż nowej uszczelki oraz dokładne oczyszczenie powierzchni styku. Śruby dokręcać równomiernie krzyżowo, aby uniknąć naprężeń i wycieków. Po montażu warto sprawdzić szczelność oraz poziom oleju po pierwszym uruchomieniu.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– wycieki oleju pod silnikiem
– pęknięcia lub odpryski żeliwa
– spadek poziomu oleju mimo braku innych nieszczelności
– odkształcenie powierzchni przylegania
– hałasy wynikające z luzów mocowania

Skutki zaniedbania wymiany
– utrata ciśnienia oleju i niewłaściwe smarowanie silnika
– ryzyko zatarcia łożysk i wału korbowego
– zwiększone zużycie pompy oleju
– możliwość poważnej awarii jednostki napędowej
– kosztowna naprawa lub konieczność remontu kapitalnego

Dane techniczne

Dane techniczne

Producent: Lemet
POLECANE