PRODUKT STANDARD reprezentuje produkty, które zostały zaprojektowane w celu spełnienia podstawowych jakościowo wymagań rynku i specyficznych potrzeb klienta w swoim zakresie przeznaczenia.
Charakteryzują się nienagannym wykonaniem i długą żywotnością co zostało sprawdzone i udowodnione w praktyce.
Opis produktu
Opis produktu
Nazwa produktu: Lampka kontrolna WOM czerwona, kwadratowa, 12V, średnica montażowa 20 mm, do ciągników Zetor 5211, 7245, 7745 – element sygnalizacji pracy wałka odbioru mocy
Opis produktu: Lampka kontrolna WOM (wałka odbioru mocy) przeznaczona do ciągników Zetor serii UR1. Sygnalizuje załączenie napędu WOM, zapewniając kontrolę pracy układu przekazania mocy. Montowana w tablicy rozdzielczej, posiada przezroczysty czerwony klosz z piktogramem oraz korpus z tworzywa odpornego na temperaturę i wibracje. Przystosowana do instalacji 12V.
Specyfikacja techniczna: – Typ: lampka kontrolna WOM – Kolor światła: czerwony – Napięcie zasilania: 12 V – Średnica montażowa: 20 mm – Kształt klosza: kwadratowy – Materiał: tworzywo sztuczne odporne na wysoką temperaturę – Symbol na kloszu: WOM (wałek odbioru mocy) – Montaż: wciskany, tablicowy
Zastosowanie, pasuje do: ciągniki Zetor 5011, 5211, 5245, 6011, 6211, 6245, 7011, 7211, 7245, 7711, 7745 oraz pochodne serii UR1
Zalety produktu (charakterystyka): – Wysoka odporność na wstrząsy i zmiany temperatury – Dobra widoczność sygnalizacji w dzień i w nocy – Kompatybilność z oryginalnym gniazdem tablicy wskaźników – Długa żywotność żarówki i elementów stykowych – Prosty montaż bez potrzeby przeróbek instalacji
Porada serwisowa: Przy wymianie lampki należy odłączyć akumulator. Po zamontowaniu nowej lampki sprawdzić poprawność działania układu WOM przy włączonym zapłonie. W razie przygasania kontrolki należy oczyścić styki i zabezpieczyć je preparatem kontaktowym.
Objawy uszkodzenia lub zużycia: – Brak sygnalizacji załączenia WOM – Słabe świecenie lub migotanie lampki – Uszkodzenie klosza lub korpusu – Przepalenie żarówki kontrolnej
Skutki zaniedbania wymiany: – Brak kontroli pracy wałka odbioru mocy – Ryzyko uruchomienia WOM przy pracującym osprzęcie – Możliwość uszkodzenia podzespołów przekładni WOM – Obniżone bezpieczeństwo operatora podczas pracy ciągnika