PRODUKT STANDARD reprezentuje produkty, które zostały zaprojektowane w celu spełnienia podstawowych jakościowo wymagań rynku i specyficznych potrzeb klienta w swoim zakresie przeznaczenia.
Charakteryzują się nienagannym wykonaniem i długą żywotnością co zostało sprawdzone i udowodnione w praktyce.
Opis produktu
Opis produktu
Nazwa produktu: Lampka kontrolna ciśnienia oleju do Zetor – 60115613
Opis produktu: Lampka kontrolna sygnalizująca spadek ciśnienia oleju w silniku stosowana w ciągnikach Zetor. Umieszczona na tablicy wskaźników, zapala się w momencie, gdy ciśnienie oleju spada poniżej bezpiecznego poziomu. Element ten stanowi ważny komponent systemu ostrzegania kierowcy, pozwalając zapobiec poważnym uszkodzeniom silnika.
Specyfikacja techniczna: – Typ: lampka kontrolna ciśnienia oleju – Kolor szybki: czerwony – Symbol: wskaźnik ciśnienia (ikona z liczbą 65) – Napięcie robocze: 12 V – Montaż: wciskany w panel – Materiał obudowy: tworzywo sztuczne odporne na temperaturę i wibracje – Wymiary: standardowy rozmiar do tablicy wskaźników Zetor – Numer katalogowy: 60115613
Zastosowanie, pasuje do: ciągniki Zetor serii: – Zetor 5011, 5211, 5245, 6011, 6211, 6245, 7011, 7211, 7245, 7711, 7745 – oraz inne modele z klasyczną tablicą kontrolną
Zalety produktu (charakterystyka): – Wyraźne, dobrze widoczne światło ostrzegawcze – Odporność na wibracje i zmiany temperatury – Kompatybilność z oryginalnym panelem wskaźników Zetora – Długa żywotność diody / żarówki kontrolnej – Prosty i szybki montaż
Porada serwisowa: Po wymianie lampki kontrolnej zaleca się sprawdzić stan czujnika ciśnienia oleju oraz przewody elektryczne. W przypadku, gdy lampka świeci się mimo prawidłowego ciśnienia – przyczyną może być uszkodzony czujnik.
Objawy uszkodzenia lub zużycia: – Lampka nie zapala się po włączeniu zapłonu – Lampka świeci stale mimo prawidłowej pracy silnika – Brak reakcji po uruchomieniu silnika – Uszkodzona szybka lub zmatowienie soczewki
Skutki zaniedbania wymiany: – Brak ostrzeżenia o spadku ciśnienia oleju – Możliwość przegrzania i uszkodzenia silnika – Obniżone bezpieczeństwo eksploatacji ciągnika