PRODUKT STANDARD reprezentuje produkty, które zostały zaprojektowane w celu spełnienia podstawowych jakościowo wymagań rynku i specyficznych potrzeb klienta w swoim zakresie przeznaczenia.
Charakteryzują się nienagannym wykonaniem i długą żywotnością co zostało sprawdzone i udowodnione w praktyce.
Opis produktu
Opis produktu
Nazwa produktu Tylna lampa kierunkowskazów i światła pozycyjnego do Zetor 5211-7211, uniwersalna lampa zespolona pomarańczowo-czerwona montowana na błotniku lub tylnej ramie; pasuje do ciągników serii UR I
Opis produktu Uniwersalna tylna lampa zespolona przeznaczona do ciągników Zetor oraz maszyn rolniczych. Łączy funkcję kierunkowskazu oraz światła pozycyjnego/stop. Solidna obudowa i hermetyczny klosz zapewniają odporność na wstrząsy, pył i warunki atmosferyczne. Lampa sprawdza się jako zamiennik oryginalnych lamp Zetor UR I.
Specyfikacja techniczna Typ: tylna lampa zespolona Kolory klosza: pomarańczowy (kierunkowskaz), czerwony (pozycja/stop) Napięcie pracy: 12 V Montaż: dwa otwory śrubowe (standard Zetor) Źródło światła: żarówki 21W / 5W (brak w zestawie) Korpus: tworzywo odporne na uderzenia i UV
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Zetor 5211–7745 (seria UR I) uniwersalne zastosowanie w maszynach rolniczych i przyczepach
Zalety produktu (charakterystyka) – trwały, odporny na uszkodzenia klosz – zgodność wymiarowa i montażowa z lampami Zetor UR I – dobra widoczność dzięki intensywnym kolorom klosza – szybki i prosty montaż w oryginalne otwory – wysoka odporność na warunki polowe
Porada serwisowa Przed montażem oczyść powierzchnię błotnika i styki masy. Sprawdź szczelność klosza i stan przewodów. Po podłączeniu przetestuj kierunkowskaz oraz światło pozycyjne i stop, aby potwierdzić poprawne działanie układu.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – zanik lub migotanie światła – matowienie klosza lub pęknięcia – przepalanie żarówek spowodowane wilgocią – niestabilne mocowanie lampy
Skutki zaniedbania wymiany – obniżona widoczność ciągnika na drodze – ryzyko kolizji przy pracy po zmroku – problemy z sygnalizacją skrętu i hamowania – niezgodność z wymaganiami drogowymi