• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.046kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-248
  • Nr handlowy: 50103070
  • Kod EAN: 5906872015270
  • Drukuj
11,00 zł 8,94 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Łącznik pompy olejowej stalowy do połączenia przewodu ssącego z korpusem pompy, zapewniający stabilny przepływ oleju i szczelność układu smarowania; element montowany w ciągnikach Ursus C-330/C-330M, produkt krajowy
Opis produktu
Łącznik pompy olejowej odpowiada za połączenie przewodu ssącego z korpusem pompy, zapewniając szczelny i stabilny przepływ oleju w układzie smarowania silnika. Produkt krajowy wykonany z wysokowytrzymałej stali, odpornej na ciśnienie i długotrwałą eksploatację.

Specyfikacja techniczna
– Typ: łącznik pompy olejowej
– Gwint zewnętrzny: precyzyjnie toczony (zgodny z oryginałem)
– Materiał: stal konstrukcyjna hartowana
– Funkcja: połączenie przewodu ssącego z pompą oleju
– Zastosowanie: układ smarowania silnika
– Montaż: wkręcany w korpus pompy olejowej

Numery katalogowe
50103070

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka)
– odporność na wysokie ciśnienie oleju
– precyzyjne wykonanie gwintów
– stabilne i szczelne połączenie
– wysoka trwałość, produkt krajowy
– pełna zgodność wymiarowa z oryginałem

Porada serwisowa
Podczas montażu należy oczyścić gniazdo w korpusie pompy oraz sprawdzić stan przewodu ssącego. Zaleca się stosowanie nowej podkładki uszczelniającej. Gwint wkręcać ręcznie, a końcowy moment dokręcania wykonać kluczem dynamometrycznym.
Objawy uszkodzenia lub zużycia
– spadek ciśnienia oleju
– wycieki na połączeniu pompy i przewodu ssącego
– nierówna praca pompy oleju
– zapowietrzanie układu smarowania

Skutki zaniedbania wymiany
– ryzyko zatarcia silnika
– niewystarczające smarowanie elementów rozrządu i wału
– przegrzewanie się układu smarowania
– kosztowne awarie silnika

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE