• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.026kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-389
  • Nr handlowy: 50001582
  • Kod EAN: 5906872015744
  • Drukuj
6,50 zł 5,28 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Łącznik czujnika ciśnienia oleju Ursus C-330, stalowy, gwintowany adapter mocujący czujnik do magistrali olejowej silnika S-312C; produkt krajowy
Opis produktu:
Łącznik czujnika oleju do Ursus C-330 to adapter umożliwiający pewne i szczelne połączenie czujnika ciśnienia oleju z magistralą olejową silnika S-312C. Wykonany z wytrzymałej stali, precyzyjnie gwintowany, zapewnia prawidłowy montaż oraz niezawodne działanie układu smarowania.

Specyfikacja techniczna:
– Typ: łącznik / adapter czujnika oleju
– Materiał: stal ocynkowana
– Gwinty: wewnętrzny + zewnętrzny (łącznik redukcyjny)
– Funkcja: montaż czujnika ciśnienia oleju w korpusie silnika
– Odporność: korozja, ciśnienie oleju, drgania

Numery katalogowe:
50001582

Zastosowanie, pasuje do:
?? ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C
?? Ursus C-330M z silnikiem S-312C

Zalety produktu (charakterystyka):
– solidna stal odporna na ciśnienie i temperaturę
– precyzyjny gwint zapewniający pełną szczelność połączenia
– kompatybilny z oryginalnymi czujnikami ciśnienia oleju
– trwałe zabezpieczenie powierzchni przed korozją
– łatwy montaż bez dodatkowych elementów

Porada serwisowa:
Przed montażem oczyścić gniazdo w bloku silnika i sprawdzić stan czujnika. Łącznik należy wkręcać z wyczuciem, aby nie uszkodzić gwintu. W razie potrzeby można użyć taśmy uszczelniającej, ale tylko w minimalnej ilości, aby nie ograniczyć przepływu oleju.

Objawy uszkodzenia lub zużycia:
– wycieki oleju przy czujniku
– błędne wskazania manometru lub lampki kontrolnej
– luźny lub krzywo osadzony czujnik
– zabrudzenia olejowe wokół połączenia

Skutki zaniedbania wymiany:
– ryzyko utraty szczelności układu smarowania
– nieprawidłowy odczyt ciśnienia oleju
– możliwość poważnej awarii silnika z powodu braku kontroli smarowania
– uszkodzenie gwintu w bloku silnika

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE