POLFARMER to polski producent krzyżaków do wałów napędowych, z siedzibą w dzielnicy Ursus miasta Warszawy.
W swojej ofercie posiada krzyżaki, podpory i widłaki.
Opis produktu
Opis produktu
Krzyżak wałka przekaźnika mocy 35x98 mm, element przeniesienia momentu obrotowego w układzie WOM, łącznik jarzma i wałka napędowego, stal hartowana, pasuje do maszyn SIPMA, Metal-Fach, Unia, Akpil i Samasz;
Opis produktu: Krzyżak 35x98 mm stosowany w wałkach przekaźnika mocy (WOM) jako element łączący jarzmo z wałkiem napędowym, przenoszący moment obrotowy między ciągnikiem a maszyną. Wykonany z hartowanej stali stopowej, odpornej na ścieranie i duże obciążenia. Wyposażony w smarowniczkę centralną, co ułatwia konserwację i wydłuża żywotność krzyżaka.
Specyfikacja techniczna: – Typ: krzyżak wałka przekaźnika mocy (WOM) – Wymiary: 35x98 mm – Średnica czopa: 35 mm – Długość całkowita: 98 mm – Materiał: stal hartowana – Smarowanie: centralne (kalamitka) – Zastosowanie: połączenie jarzma z wałkiem napędowym WOM
Zastosowanie, pasuje do: - wałki przekaźnika mocy kategorii 3 (Bondioli seria 3, Walterscheid W2100/W2200, Weasler 6, Comer K3) - maszyny rolnicze SIPMA – prasy, owijarki, rozrzutniki, kosiarki - maszyny rolnicze Metal-Fach – prasy Z562, Z593, rozrzutniki obornika - maszyny Unia Group – agregaty uprawowe, rozsiewacze, brony wirnikowe - maszyny Akpil – agregaty, brony, wałki pośrednie - maszyny Samasz – kosiarki dyskowe i rotacyjne - maszyny Expom – agregaty i wały doprawiające - maszyny Talex, Famarol, Rolmet – rozsiewacze, przetrząsacze, zgrabiarki
Zalety produktu (charakterystyka):
– wysoka odporność na zużycie i skręcanie dzięki hartowaniu cieplnemu – centralne smarowanie zapewnia długą eksploatację – precyzyjne wykonanie gwarantuje płynną i cichą pracę wałka WOM – kompatybilność z popularnymi systemami europejskimi – idealny zamiennik oryginałów SIPMA, Bondioli, Weasler i Walterscheid
Porada serwisowa:
Smaruj krzyżak co 8–10 godzin pracy, stosując smar litowy odporny na wysokie temperatury. Regularnie kontroluj stan uszczelnień i łożysk igiełkowych w czopach.
Objawy zużycia lub uszkodzenia:
– stuki lub drgania podczas pracy WOM – wycieki smaru z czopów krzyżaka – nierównomierne przenoszenie momentu
Skutki zaniedbania wymiany:
– pęknięcie wałka przekaźnika mocy – uszkodzenie jarzma lub widełek – ryzyko awarii przekładni maszyny roboczej