Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Króciec zasilający pompki paliwa do Ursus C-360-3P, mosiężny króciec przewodu dopływu paliwa montowany w korpusie pompki zasilającej silnika Perkins AD3.152, zapewniający szczelny i stabilny przepływ paliwa
Opis produktu Króciec zasilający pompki paliwa stosowany w ciągnikach Ursus C-360-3P odpowiada za doprowadzenie paliwa z przewodu niskiego ciśnienia do pompki zasilającej. Wykonany jest z mosiądzu, odpornego na korozję oraz działanie oleju napędowego. Montowany bezpośrednio w korpusie pompki zapewnia szczelność układu oraz stabilny przepływ paliwa.
Specyfikacja techniczna Materiał: mosiądz Gwint zewnętrzny: dopasowany do korpusu pompki zasilającej Perkins AD3.152 Średnica króćca: standard do przewodu gumowego niskiego ciśnienia Zastosowanie: doprowadzenie paliwa do pompki zasilającej Montaż: wkręcany w korpus pompki, uszczelnienie na gwincie
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-360-3P z silnikiem Perkins AD3.152, 3 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – odporność na korozję i działanie paliwa – precyzyjnie wykonany gwint zapewniający szczelność – właściwa średnica króćca zapewniająca stabilny przepływ – trwała konstrukcja odporna na uszkodzenia mechaniczne – idealne dopasowanie do pompki zasilającej C-360-3P
Porada serwisowa Przed montażem oczyść gniazdo w korpusie pompki. Zastosuj cienką warstwę pasty uszczelniającej odpornej na paliwo. Po podłączeniu przewodu paliwowego zabezpiecz go odpowiednią opaską, aby uniknąć zasysania powietrza.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – wycieki paliwa przy gwincie lub króćcu – zapowietrzanie układu paliwowego – spadek mocy silnika – trudności z odpalaniem po postoju – mokre zabrudzenia wokół pompki zasilającej
Skutki zaniedbania wymiany – utrata szczelności układu paliwowego – zasysanie powietrza i przerwy w pracy silnika – przyspieszone zużycie pompki zasilającej – ryzyko zatrzymania pracy ciągnika podczas obciążenia