APARTS swoim klientom oferuje różnego rodzaju produkty z zakresu technicznego zaopatrzenia rolnictwa w szerokim tego słowa znaczeniu.
Reprezentując wyselekcjonowaną sieć fabryk i mniejszych zakładów produkcyjnych z wielu regionów świata, APARTS dał podwaliny obecnej obecności tejże grupy producenckiej na polskim rynku.
APARTS jest polską marką, powstałą na początku 2019 roku w Warszawie, mającą duże doświadczenie w branży, skupiającą pod swoim szyldem następujące działy:
- technikę rolniczą
- technikę motoryzacyjną
- dobra użytkowe i techniczne wyposażenie gospodarstw
Technika rolnicza to obecnie największy dział w grupie APARTS a swoją, obecnie bardzo mocną pozycję w branży zawdzięcza przede wszystkim innowacyjności w kreowaniu jakości swoich produktów - produktów istniejących już na rynku od wielu lat, patrząc wstecz, ale bez wyraźnego stabilnego poziomu jakości i powtarzalności.
Dosięganie najwyższych standardów jakości produktów z uwzględnieniem surowych reguł selekcji zakładów produkcyjnych stało się istotnym motorem wzrostu znaczenia marki APARTS.
Opis produktu
Opis produktu
Kranik paliwa stary typ mosiężny, montowany w zbiorniku paliwa, umożliwiający odcięcie i kontrolowany wypływ paliwa do układu zasilania silnika S-312; pasuje do Ursus C-325 oraz C-328
Opis produktu: Mosiężny kranik paliwa starego typu służy do ręcznego odcinania dopływu paliwa oraz jego kontrolowanego spuszczania ze zbiornika w ciągnikach Ursus serii C-325 i C-328. Konstrukcja z odpornego na korozję mosiądzu zapewnia długą trwałość, a klasyczny system talerzykowy gwarantuje łatwą obsługę i szczelność układu.
Specyfikacja techniczna: – Typ: kranik paliwa stary typ – Materiał: mosiądz odpornościowy – Gwint montażowy: męski, standard dla zbiorników C-325/C-328 – Funkcja: odcięcie paliwa oraz spuszczanie paliwa ze zbiornika – Montaż: przyłącze zbiornika paliwa
Numery katalogowe: 50552280, 42310200
Zastosowanie, pasuje do: – ciągniki Ursus C-325 z silnikiem S-312, 2 cylindry – ciągniki Ursus C-328 z silnikiem S-312, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka): – solidna konstrukcja mosiężna odporna na korozję – prosta i niezawodna obsługa talerzykowa – szczelne zamknięcie nawet po długiej eksploatacji – wysoka trwałość w kontakcie z olejem napędowym – idealne dopasowanie do oryginalnych zbiorników paliwa
Porada serwisowa: Przed montażem zaleca się zastosować nową uszczelkę pod gwint kranika. Po zimowaniu lub dłuższym postoju warto sprawdzić lekkość pracy talerzyka i w razie potrzeby przesmarować delikatnie wazeliną techniczną. Nigdy nie dokręcać zbyt mocno, aby nie uszkodzić gwintu zbiornika.
Objawy uszkodzenia lub zużycia: – wycieki paliwa na gwincie lub spod talerzyka – ciężka praca zaworka lub zacinanie się – brak możliwości pełnego zamknięcia przepływu – zapowietrzanie układu paliwowego
Skutki zaniedbania wymiany: – osłabienie pracy pompy zasilającej przez zasysanie powietrza – ryzyko rozszczelnienia zbiornika i wycieku paliwa – problemy z rozruchem silnika – zwiększone ryzyko pożaru przy pracy na gorącym silniku