• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.147kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA02-014
  • Nr handlowy: 42310200
  • Kod EAN: 5906872016031
  • Drukuj
52,00 zł 42,28 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Pompa paliwowa zasilająca kompletna CA02-014 bez ręcznej pompki zasilającej, z odstojnikiem szklanym, montowana przy silniku do ciągnika Ursus C-330/C-330M, zapewniająca podawanie paliwa do pompy wtryskowej
Opis produktu:
Pompa paliwowa zasilająca kompletna CA02-014 stosowana w silnikach wysokoprężnych S-312C i S-322C w ciągnikach Ursus C-330 i C-330M. Służy do podawania paliwa ze zbiornika do pompy wtryskowej pod ustalonym ciśnieniem. Wyposażona w szklany odstojnik umożliwiający kontrolę czystości paliwa. Konstrukcja stalowo-aluminiowa, bez ręcznej pompki, odporna na korozję i uszkodzenia mechaniczne.

Specyfikacja techniczna:
– Typ: pompa paliwowa zasilająca kompletna
– Oznaczenie: CA02-014
– Wersja: bez ręcznej pompki zasilającej
– Ciśnienie robocze: 0,25–0,35 MPa
– Odstojnik: szkło hartowane, z zaworem spustowym
– Materiał: aluminium i stal ocynkowana
– Mocowanie: 2-śrubowe do bloku silnika
– Montaż: bezpośrednio przy obudowie silnika

Numery katalogowe :
V2HFM51B, 42152010

Zastosowanie, pasuje do:
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
silniki stacjonarne S-312C, S-322C – wersje przemysłowe

Zalety produktu (charakterystyka):
– prosta i niezawodna konstrukcja
– brak elementów podatnych na uszkodzenia mechaniczne
– wysoka odporność na paliwa niskosiarkowe
– przezroczysty odstojnik umożliwia kontrolę czystości paliwa
– pełna zgodność wymiarowa z oryginałem Chełmno

Porada serwisowa:
Przed montażem należy oczyścić gniazdo pompy i wymienić uszczelki. Po instalacji układ paliwowy należy odpowietrzyć poprzez przewody wtryskowe lub filtr paliwa. Odstojnik regularnie opróżniać z wody i zanieczyszczeń.

Objawy uszkodzenia lub zużycia:
– problemy z uruchomieniem silnika
– przerwy w dopływie paliwa
– wycieki paliwa przy odstojniku lub uszczelnieniach
– niestabilna praca silnika na niskich obrotach

Skutki zaniedbania wymiany:
– brak dopływu paliwa do pompy wtryskowej
– ryzyko zapowietrzenia układu i zgaśnięcia silnika
– zwiększone zużycie elementów układu paliwowego
– możliwość uszkodzenia pompy wtryskowej przy pracy na sucho

Dane techniczne

Dane techniczne

Zamienniki
POLECANE