Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Pompa paliwowa zasilająca kompletna CA02-014 bez ręcznej pompki zasilającej, z odstojnikiem szklanym, montowana przy silniku do ciągnika Ursus C-330/C-330M, zapewniająca podawanie paliwa do pompy wtryskowej Opis produktu: Pompa paliwowa zasilająca kompletna CA02-014 stosowana w silnikach wysokoprężnych S-312C i S-322C w ciągnikach Ursus C-330 i C-330M. Służy do podawania paliwa ze zbiornika do pompy wtryskowej pod ustalonym ciśnieniem. Wyposażona w szklany odstojnik umożliwiający kontrolę czystości paliwa. Konstrukcja stalowo-aluminiowa, bez ręcznej pompki, odporna na korozję i uszkodzenia mechaniczne.
Specyfikacja techniczna: – Typ: pompa paliwowa zasilająca kompletna – Oznaczenie: CA02-014 – Wersja: bez ręcznej pompki zasilającej – Ciśnienie robocze: 0,25–0,35 MPa – Odstojnik: szkło hartowane, z zaworem spustowym – Materiał: aluminium i stal ocynkowana – Mocowanie: 2-śrubowe do bloku silnika – Montaż: bezpośrednio przy obudowie silnika
Numery katalogowe : V2HFM51B, 42152010
Zastosowanie, pasuje do: ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry silniki stacjonarne S-312C, S-322C – wersje przemysłowe
Zalety produktu (charakterystyka): – prosta i niezawodna konstrukcja – brak elementów podatnych na uszkodzenia mechaniczne – wysoka odporność na paliwa niskosiarkowe – przezroczysty odstojnik umożliwia kontrolę czystości paliwa – pełna zgodność wymiarowa z oryginałem Chełmno
Porada serwisowa: Przed montażem należy oczyścić gniazdo pompy i wymienić uszczelki. Po instalacji układ paliwowy należy odpowietrzyć poprzez przewody wtryskowe lub filtr paliwa. Odstojnik regularnie opróżniać z wody i zanieczyszczeń.
Objawy uszkodzenia lub zużycia: – problemy z uruchomieniem silnika – przerwy w dopływie paliwa – wycieki paliwa przy odstojniku lub uszczelnieniach – niestabilna praca silnika na niskich obrotach
Skutki zaniedbania wymiany: – brak dopływu paliwa do pompy wtryskowej – ryzyko zapowietrzenia układu i zgaśnięcia silnika – zwiększone zużycie elementów układu paliwowego – możliwość uszkodzenia pompy wtryskowej przy pracy na sucho