• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.25kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA02-029
  • Nr handlowy: 42310200, 50552110
  • Kod EAN: 5906872207118
  • Drukuj
53,38 zł 43,40 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Kranik paliwa kulowy stary typ z gwintem M14x1,5 i króćcem przyłączeniowym, montowany w zbiorniku paliwa do Ursus C-328 oraz C-325 – element odcinający dopływ paliwa w układzie zasilania
Opis produktu:
Kranik paliwa kulowy starego typu służy do ręcznego odcinania lub otwierania przepływu paliwa pomiędzy zbiornikiem a układem zasilania silnika. Konstrukcja oparta na zaworze kulowym zapewnia płynne działanie i wysoką szczelność. Wersja krajowa charakteryzuje się solidnym wykonaniem oraz odpornością na paliwo i korozję.

Specyfikacja techniczna:
– Typ: kranik paliwa kulowy, stary typ
– Gwint montażowy: M14x1,5
– Króciec przewodu paliwowego: 8 mm
– Uszczelnienie: miedziane
– Materiał: korpus stal + mosiądz
– Funkcja: odcinanie przepływu paliwa ze zbiornika

Numery katalogowe:
42310200, 50552110, 42.31.0200

Zastosowanie, pasuje do:
ciągniki Ursus C-328 z silnikiem S-312A, 2 cylindry
ciągniki Ursus C-325 z silnikiem S-312, 2 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka):
– wysoka szczelność dzięki zaworowi kulowemu
– trwała konstrukcja odporna na paliwo i korozję
– zgodność wymiarowa z oryginalnym starym typem
– szybkie i wygodne zamykanie dopływu paliwa
– łatwy montaż w gnieździe zbiornika

Porada serwisowa:
Przy montażu zastosować nową podkładkę miedzianą, aby zapewnić pełną szczelność. Po dokręceniu sprawdzić, czy zawór pracuje lekko i nie ma wycieków. Nie używać nadmiernej siły – może to uszkodzić gwint w zbiorniku.

Objawy uszkodzenia lub zużycia:
– wycieki paliwa pod kranikiem
– ciężka praca lub blokowanie dźwigni
– nieszczelność połączenia gwintowanego
– nieregularny przepływ paliwa do pompy zasilającej

Skutki zaniedbania wymiany:
– ryzyko wycieku paliwa i możliwość pożaru
– zapowietrzanie układu zasilania
– trudności z uruchamianiem silnika
– przerwy w pracy pompy zasilającej i spadek mocy silnika

Dane techniczne

Dane techniczne

Zamienniki
POLECANE