Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Kranik paliwa kulowy stary typ z gwintem M14x1,5 i króćcem przyłączeniowym, montowany w zbiorniku paliwa do Ursus C-328 oraz C-325 – element odcinający dopływ paliwa w układzie zasilania Opis produktu: Kranik paliwa kulowy starego typu służy do ręcznego odcinania lub otwierania przepływu paliwa pomiędzy zbiornikiem a układem zasilania silnika. Konstrukcja oparta na zaworze kulowym zapewnia płynne działanie i wysoką szczelność. Wersja krajowa charakteryzuje się solidnym wykonaniem oraz odpornością na paliwo i korozję.
Specyfikacja techniczna: – Typ: kranik paliwa kulowy, stary typ – Gwint montażowy: M14x1,5 – Króciec przewodu paliwowego: 8 mm – Uszczelnienie: miedziane – Materiał: korpus stal + mosiądz – Funkcja: odcinanie przepływu paliwa ze zbiornika
Numery katalogowe: 42310200, 50552110, 42.31.0200
Zastosowanie, pasuje do: ciągniki Ursus C-328 z silnikiem S-312A, 2 cylindry ciągniki Ursus C-325 z silnikiem S-312, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka): – wysoka szczelność dzięki zaworowi kulowemu – trwała konstrukcja odporna na paliwo i korozję – zgodność wymiarowa z oryginalnym starym typem – szybkie i wygodne zamykanie dopływu paliwa – łatwy montaż w gnieździe zbiornika
Porada serwisowa: Przy montażu zastosować nową podkładkę miedzianą, aby zapewnić pełną szczelność. Po dokręceniu sprawdzić, czy zawór pracuje lekko i nie ma wycieków. Nie używać nadmiernej siły – może to uszkodzić gwint w zbiorniku.
Objawy uszkodzenia lub zużycia: – wycieki paliwa pod kranikiem – ciężka praca lub blokowanie dźwigni – nieszczelność połączenia gwintowanego – nieregularny przepływ paliwa do pompy zasilającej
Skutki zaniedbania wymiany: – ryzyko wycieku paliwa i możliwość pożaru – zapowietrzanie układu zasilania – trudności z uruchamianiem silnika – przerwy w pracy pompy zasilającej i spadek mocy silnika