• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.038kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA02-052
  • Nr handlowy: OS41A
  • Kod EAN: 5906872016154
  • Drukuj
15,00 zł 12,20 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Korpus wtryskiwacza typu OS41A do końcówki wtryskiwacza silnika S-312C, element mocujący rozpylacz i przewód wysokiego ciśnienia w układzie paliwowym Ursus C-330 – produkt krajowy
Opis produktu:
Korpus wtryskiwacza OS41A stanowi element nośny dla rozpylacza oraz gniazdo przyłączeniowe przewodu wysokiego ciśnienia. Odpowiada za prawidłowe uszczelnienie końcówki wtryskiwacza i stabilne utrzymanie parametrów wtrysku. Wykonany z hartowanej stali, zapewnia trwałość oraz odporność na wysokie ciśnienie pracy.

Specyfikacja techniczna:
– Typ korpusu: OS41A
– Gwint przyłączeniowy przewodu: M14x1,5
– Gwint mocowania rozpylacza: OS typ C-330
– Materiał: stal hartowana precyzyjna
– Zastosowanie: wtryskiwacze silnika S-312C
– Wersja: produkt krajowy

Numery katalogowe:
OS41A

Zastosowanie, pasuje do:
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka):
– wysoka odporność na ciśnienie i zużycie
– idealne dopasowanie do rozpylaczy C-330
– precyzyjne gwinty zapewniają szczelność połączeń
– stabilne utrzymanie parametrów wtrysku paliwa
– konstrukcja zgodna z oryginalnymi wtryskiwaczami

Porada serwisowa:
Przed montażem korpusu należy dokładnie oczyścić gniazdo i sprawdzić stan podkładek uszczelniających. Po złożeniu wtryskiwacza wskazana jest regulacja ciśnienia otwarcia na stanowisku probierczym oraz kontrola szczelności przewodu wysokiego ciśnienia.

Objawy uszkodzenia lub zużycia:
– wycieki paliwa przy przewodzie wysokiego ciśnienia
– nierówna praca wtryskiwacza i falowanie obrotów
– spadek mocy oraz trudności rozruchowe
– pęknięcia gwintu lub brak szczelności na połączeniu

Skutki zaniedbania wymiany:
– nieprawidłowa praca układu wtryskowego
– zwiększone dymienie i wyższe zużycie paliwa
– ryzyko uszkodzenia końcówki wtryskiwacza
– możliwość unieruchomienia silnika podczas pracy

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE