Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Korpus wtryskiwacza typu OS41A do końcówki wtryskiwacza silnika S-312C, element mocujący rozpylacz i przewód wysokiego ciśnienia w układzie paliwowym Ursus C-330 – produkt krajowy Opis produktu: Korpus wtryskiwacza OS41A stanowi element nośny dla rozpylacza oraz gniazdo przyłączeniowe przewodu wysokiego ciśnienia. Odpowiada za prawidłowe uszczelnienie końcówki wtryskiwacza i stabilne utrzymanie parametrów wtrysku. Wykonany z hartowanej stali, zapewnia trwałość oraz odporność na wysokie ciśnienie pracy.
Specyfikacja techniczna: – Typ korpusu: OS41A – Gwint przyłączeniowy przewodu: M14x1,5 – Gwint mocowania rozpylacza: OS typ C-330 – Materiał: stal hartowana precyzyjna – Zastosowanie: wtryskiwacze silnika S-312C – Wersja: produkt krajowy
Numery katalogowe: OS41A
Zastosowanie, pasuje do: ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka): – wysoka odporność na ciśnienie i zużycie – idealne dopasowanie do rozpylaczy C-330 – precyzyjne gwinty zapewniają szczelność połączeń – stabilne utrzymanie parametrów wtrysku paliwa – konstrukcja zgodna z oryginalnymi wtryskiwaczami
Porada serwisowa: Przed montażem korpusu należy dokładnie oczyścić gniazdo i sprawdzić stan podkładek uszczelniających. Po złożeniu wtryskiwacza wskazana jest regulacja ciśnienia otwarcia na stanowisku probierczym oraz kontrola szczelności przewodu wysokiego ciśnienia.
Objawy uszkodzenia lub zużycia: – wycieki paliwa przy przewodzie wysokiego ciśnienia – nierówna praca wtryskiwacza i falowanie obrotów – spadek mocy oraz trudności rozruchowe – pęknięcia gwintu lub brak szczelności na połączeniu
Skutki zaniedbania wymiany: – nieprawidłowa praca układu wtryskowego – zwiększone dymienie i wyższe zużycie paliwa – ryzyko uszkodzenia końcówki wtryskiwacza – możliwość unieruchomienia silnika podczas pracy