Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Korpus filtra oleju nowego typu z gniazdem wkładu, króćcem przyłączeniowym i płytą montażową, zapewniający szczelne mocowanie filtra oraz prawidłowy obieg oleju w układzie smarowania silnika; pasuje do Ursus C-330 Opis produktu Korpus filtra oleju nowego typu pełni funkcję uchwytu i prowadzenia oleju do wkładu filtracyjnego w układzie smarowania silnika. Zapewnia szczelność, stabilny przepływ oraz właściwe ciśnienie oleju. Wykonany z trwałego odlewu aluminiowego, charakteryzuje się niską masą i odpornością na korozję. Specyfikacja techniczna • Typ: korpus filtra oleju nowego typu • Materiał: odlew aluminiowy • Gwint przyłącza filtra: zgodny z filtrem spin-on stosowanym w C-330 • Montaż: na bocznej ścianie bloku silnika • Funkcja: prowadzenie oleju i szczelne mocowanie filtra oleju Numery katalogowe: 50106260
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C
Zalety produktu (charakterystyka) • lekka i trwała konstrukcja aluminiowa • odporność na korozję i wysoką temperaturę • precyzyjnie wykonane gniazdo filtra spin-on • poprawiona szczelność układu smarowania • pełna zgodność wymiarowa z oryginalnym systemem filtracji
Porada serwisowa Przed montażem dokładnie oczyścić powierzchnie styku oraz zastosować nową uszczelkę pod korpusem. Po dokręceniu zamontować filtr, smarując wcześniej uszczelkę olejem. Po uruchomieniu silnika sprawdzić szczelność i ewentualne wycieki.
Objawy uszkodzenia lub zużycia • wycieki oleju w okolicy korpusu • niestabilne ciśnienie oleju na wskaźniku • pęknięcia odlewu lub uszkodzony gwint filtra • zabrudzenia olejowe na bloku silnika
Skutki zaniedbania wymiany • spadek ciśnienia oleju i ryzyko zatarcia układu korbowego • nadmierne zużycie elementów smarowania • zanieczyszczenia dostające się do obiegu oleju • poważna awaria silnika wymagająca kosztownej naprawy