• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.593kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-275
  • Nr handlowy: 50106260, 50106261
  • Kod EAN: 5906872015430
  • Drukuj
77,00 zł 62,60 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Korpus filtra oleju nowego typu z gniazdem wkładu, króćcem przyłączeniowym i płytą montażową, zapewniający szczelne mocowanie filtra oraz prawidłowy obieg oleju w układzie smarowania silnika; pasuje do Ursus C-330
Opis produktu
Korpus filtra oleju nowego typu pełni funkcję uchwytu i prowadzenia oleju do wkładu filtracyjnego w układzie smarowania silnika. Zapewnia szczelność, stabilny przepływ oraz właściwe ciśnienie oleju. Wykonany z trwałego odlewu aluminiowego, charakteryzuje się niską masą i odpornością na korozję.
Specyfikacja techniczna
• Typ: korpus filtra oleju nowego typu
• Materiał: odlew aluminiowy
• Gwint przyłącza filtra: zgodny z filtrem spin-on stosowanym w C-330
• Montaż: na bocznej ścianie bloku silnika
• Funkcja: prowadzenie oleju i szczelne mocowanie filtra oleju
Numery katalogowe:
50106260

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C
ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C

Zalety produktu (charakterystyka)
• lekka i trwała konstrukcja aluminiowa
• odporność na korozję i wysoką temperaturę
• precyzyjnie wykonane gniazdo filtra spin-on
• poprawiona szczelność układu smarowania
• pełna zgodność wymiarowa z oryginalnym systemem filtracji

Porada serwisowa
Przed montażem dokładnie oczyścić powierzchnie styku oraz zastosować nową uszczelkę pod korpusem. Po dokręceniu zamontować filtr, smarując wcześniej uszczelkę olejem. Po uruchomieniu silnika sprawdzić szczelność i ewentualne wycieki.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
• wycieki oleju w okolicy korpusu
• niestabilne ciśnienie oleju na wskaźniku
• pęknięcia odlewu lub uszkodzony gwint filtra
• zabrudzenia olejowe na bloku silnika

Skutki zaniedbania wymiany
• spadek ciśnienia oleju i ryzyko zatarcia układu korbowego
• nadmierne zużycie elementów smarowania
• zanieczyszczenia dostające się do obiegu oleju
• poważna awaria silnika wymagająca kosztownej naprawy

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE