Korek wału korbowego, pasuje do Ursus C-330; 50100600 Produkt krajowy

  • Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.12kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-203
  • Nr handlowy: 50100600
  • Kod EAN: 5906872208146
  • Drukuj
15,34 zł 12,47 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Korek wału korbowego stalowy do Ursus C-330/C-330M, zapewniający szczelne zamknięcie kanału olejowego w wałku korbowym silnika S-312C, montowany w przedniej części wału dla prawidłowej pracy układu smarowania

Opis produktu
Korek wału korbowego przeznaczony do ciągników Ursus C-330/C-330M zamyka kanał olejowy znajdujący się wewnątrz wału korbowego, zapewniając szczelność i prawidłową cyrkulację oleju smarującego. Wykonany ze stali o wysokiej wytrzymałości, odporny na ciśnienie i temperaturę, chroni układ smarowania przed wyciekami oraz utratą ciśnienia. Montowany jest w przedniej części wału korbowego.

Specyfikacja techniczna
– Typ: korek kanału olejowego wału korbowego
– Materiał: stal obrabiana mechanicznie
– Gwint: precyzyjny gwint montażowy (zgodny z oryginałem)
– Funkcja: uszczelnienie i zamknięcie wewnętrznego kanału olejowego
– Montaż: przednia część wału korbowego silnika S-312C

Numery katalogowe:
50100600

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka)
– odporność na wysokie ciśnienie oleju i obciążenia dynamiczne
– precyzyjne gwinty zapewniające szczelność połączenia
– wysoka trwałość w warunkach pracy silnika
– zgodność wymiarowa z oryginalnym wałem korbowym
– łatwy montaż bez konieczności przeróbek

Porada serwisowa
Przed montażem należy dokładnie oczyścić gniazdo w wale korbowym oraz sprawdzić stan gwintu. Rekomenduje się zastosowanie masy uszczelniającej odpornej na olej. Po uruchomieniu silnika należy skontrolować szczelność i poziom ciśnienia oleju.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– wycieki oleju z przedniej części wału
– spadek ciśnienia oleju
– zabrudzenia komory sprzęgła olejem
– widoczne pęknięcia lub uszkodzenia gwintu

Skutki zaniedbania wymiany
– ryzyko poważnej utraty ciśnienia oleju
– przyspieszone zużycie panewek i układu korbowego
– możliwość zatarcia silnika
– kosztowna awaria wymagająca rozbiórki jednostki napędowej

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE