Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Korek wału korbowego stalowy do Ursus C-330/C-330M, zapewniający szczelne zamknięcie kanału olejowego w wałku korbowym silnika S-312C, montowany w przedniej części wału dla prawidłowej pracy układu smarowania
Opis produktu Korek wału korbowego przeznaczony do ciągników Ursus C-330/C-330M zamyka kanał olejowy znajdujący się wewnątrz wału korbowego, zapewniając szczelność i prawidłową cyrkulację oleju smarującego. Wykonany ze stali o wysokiej wytrzymałości, odporny na ciśnienie i temperaturę, chroni układ smarowania przed wyciekami oraz utratą ciśnienia. Montowany jest w przedniej części wału korbowego.
Specyfikacja techniczna – Typ: korek kanału olejowego wału korbowego – Materiał: stal obrabiana mechanicznie – Gwint: precyzyjny gwint montażowy (zgodny z oryginałem) – Funkcja: uszczelnienie i zamknięcie wewnętrznego kanału olejowego – Montaż: przednia część wału korbowego silnika S-312C
Numery katalogowe: 50100600
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – odporność na wysokie ciśnienie oleju i obciążenia dynamiczne – precyzyjne gwinty zapewniające szczelność połączenia – wysoka trwałość w warunkach pracy silnika – zgodność wymiarowa z oryginalnym wałem korbowym – łatwy montaż bez konieczności przeróbek
Porada serwisowa Przed montażem należy dokładnie oczyścić gniazdo w wale korbowym oraz sprawdzić stan gwintu. Rekomenduje się zastosowanie masy uszczelniającej odpornej na olej. Po uruchomieniu silnika należy skontrolować szczelność i poziom ciśnienia oleju.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – wycieki oleju z przedniej części wału – spadek ciśnienia oleju – zabrudzenia komory sprzęgła olejem – widoczne pęknięcia lub uszkodzenia gwintu
Skutki zaniedbania wymiany – ryzyko poważnej utraty ciśnienia oleju – przyspieszone zużycie panewek i układu korbowego – możliwość zatarcia silnika – kosztowna awaria wymagająca rozbiórki jednostki napędowej