• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 2.5kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-129
  • Nr handlowy: 42032101, 42012067
  • Kod EAN: 5906872171228
  • Drukuj
125,00 zł 101,63 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

ZNMR ENGINE PARTS reprezentuje międzynarodową grupę producencką specjalizującą się w produkcji części silnikowych DIESLA w zakresie elementów i budowy układów korbowych dla motoryzacji.

Pierwsze doświadczenie zdobyła gdy powstała linia produkcyjna panewek korbowodowych i tulejek, która została uruchomiona w latach 90-tych XX wieku.
Następnie uruchomiona została stopniowo produkcja pierścieni tłokowych, głowic i bloków cylindrowych oraz uszczelek i pomp wody.

W międzyczasie firma uzyskała certyfikat ISO 9001:2000 a jej dostawy na rynek pierwotny producentów silników (OEM) przekroczył 50% produkcji.

Obecnie roczna produkcja bloków i głowic silnikowych przekracza łącznie ponad 500 tys. sztuk i dotyczy pojazdów rynków amerykańskich, rosyjskich, niemieckich i japońskich.
Opis produktu

Opis produktu

Korbowód silnika stalowy, dwuczęściowy z panewekowym łożyskowaniem stopy, odpowiedzialny za przeniesienie siły tłoka na wał korbowy, montowany w układzie korbowo-tłokowym; pasuje do Ursus C-330
Opis produktu
Korbowód silnika do Ursus C-330 jest elementem łączącym tłok z wałem korbowym, przenoszącym siłę spalania na ruch obrotowy. Wykonany z wysokowytrzymałej stali kutej, zapewnia stabilność pracy, trwałość oraz pewne prowadzenie sworznia i czopa wału. Precyzyjna obróbka zapewnia idealne dopasowanie do panewek i minimalizuje ryzyko zatarć.

Specyfikacja techniczna
Materiał: stal kuta wysokowytrzymała
Konstrukcja: dwuczęściowa (stopa + pokrywa stopy)
Łożyskowanie stopy: panewki półokrągłe
Montaż: na sworzniu tłokowym i czopie wału korbowego
Funkcja: przeniesienie siły tłoka na wał korbowy
Cechy: wysoka odporność zmęczeniowa, precyzyjna obróbka, stabilność wymiarowa

Numery katalogowe :
42032101

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 3 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka)
– wysoka trwałość dzięki stali kutej
– idealne dopasowanie do panewek i czopów wału
– odporność na duże obciążenia mechaniczne
– stabilna i płynna praca układu korbowego
– pewność pracy nawet przy wysokim obciążeniu silnika

Porada serwisowa
Przed montażem należy dokładnie sprawdzić luz na sworzniu tłokowym oraz stan czopa wału. Korbowód montować wyłącznie z nowymi panewkami o odpowiednim nadwymiarze. Śruby stopy dokręcać momentem zgodnym z instrukcją serwisową, a po pierwszych godzinach pracy sprawdzić ponownie.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– stukanie w dolnej części silnika
– nadmierny luz na czopie wału lub sworzniu tłoka
– zatarcia na panewkach
– spadek mocy i nierówna praca silnika
– opiłki metalu w filtrze oleju

Skutki zaniedbania wymiany
– zatarcie wału korbowego
– pęknięcie korbowodu i zniszczenie bloku silnika
– gwałtowny spadek ciśnienia oleju
– kosztowny, często całkowity remont jednostki napędowej

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE