APARTS swoim klientom oferuje różnego rodzaju produkty z zakresu technicznego zaopatrzenia rolnictwa w szerokim tego słowa znaczeniu.
Reprezentując wyselekcjonowaną sieć fabryk i mniejszych zakładów produkcyjnych z wielu regionów świata, APARTS dał podwaliny obecnej obecności tejże grupy producenckiej na polskim rynku.
APARTS jest polską marką, powstałą na początku 2019 roku w Warszawie, mającą duże doświadczenie w branży, skupiającą pod swoim szyldem następujące działy:
- technikę rolniczą
- technikę motoryzacyjną
- dobra użytkowe i techniczne wyposażenie gospodarstw
Technika rolnicza to obecnie największy dział w grupie APARTS a swoją, obecnie bardzo mocną pozycję w branży zawdzięcza przede wszystkim innowacyjności w kreowaniu jakości swoich produktów - produktów istniejących już na rynku od wielu lat, patrząc wstecz, ale bez wyraźnego stabilnego poziomu jakości i powtarzalności.
Dosięganie najwyższych standardów jakości produktów z uwzględnieniem surowych reguł selekcji zakładów produkcyjnych stało się istotnym motorem wzrostu znaczenia marki APARTS.
Opis produktu
Opis produktu
Korbowód silnika do Ursus C-330 jest elementem układu korbowo-tłokowego odpowiedzialnym za przenoszenie siły z tłoka na wał korbowy. Wykonany z wytrzymałej stali stopowej, zapewnia stabilną pracę silnika i odporność na wysokie obciążenia oraz wibracje. Specyfikacja techniczna Typ: korbowód do silnika S-312C Materiał: stal stopowa kuta i obrabiana cieplnie Średnica sworznia tłokowego: fabryczna, zgodna z oryginałem Średnica czopu wału: zgodna z oryginałem Montaż: współpraca ze sworzniem tłoka oraz z panewkami korbowodowymi Konstrukcja: dwuczęściowa, ze stopą dzieloną
Numery katalogowe 42032101, 4203/21-01, 50009171
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) - wysoka wytrzymałość zmęczeniowa - dokładna obróbka zapewniająca prawidłowy luz montażowy - stabilna współpraca z tłokiem i wałem korbowym - odporność na temperaturę i obciążenia dynamiczne - zgodność z parametrami fabrycznymi
Porada serwisowa Przed montażem należy sprawdzić stan czopu wału oraz luz na sworzniu tłokowym. Korbowód zawsze montuje się z nowymi panewkami, przestrzegając kolejności dokręcania i momentów zalecanych w dokumentacji. Po montażu obowiązkowo sprawdzić osiowość i swobodę ruchu.
Objawy uszkodzenia lub zużycia - stuki w silniku przy zwiększaniu obrotów - nadmierny luz na czopie wału lub sworzniu tłokowym - przegrzewanie i zmiana koloru powierzchni korbowodu - spadek kompresji i mocy silnika - zatarcie lub zniszczenie panewek
Skutki zaniedbania wymiany - zatarcie czopu wału korbowego - poważna awaria silnika wymagająca generalnego remontu - uszkodzenie tłoka, cylindra i panewek - ryzyko zakleszczenia silnika i unieruchomienia ciągnika