SIMMER to marka reprezentująca produkty uszczelniające takie jak uszczelki czy pierścienie uszczelniające.
SIMMER promuje się głównie w motoryzacji gdzie zajmuje się projektowaniem oraz produkcją części zamiennych z zakresu uszczelnień i systemów kontroli oraz tłumienia wibracji.
W asortymencie przedsiębiorstwa można znaleźć między innymi pierścienie uszczelnienia wału, uszczelki skrzyń biegów i silnikowe, uszczelki płaskie jak i całe systemy silnikowe.
Opis produktu
Opis produktu
Komplet uszczelek silnika S-312 pełny zestaw głowicy, misy olejowej, pompy, obudów i oringów z podkładkami miedzianymi, przeznaczony do kompleksowej regeneracji jednostki napędowej ciągników Ursus C-330/C-330M
Opis produktu Komplet uszczelek silnika do Ursus C-330 to pełny zestaw elementów uszczelniających przeznaczonych do całkowitej odbudowy i uszczelnienia jednostki napędowej S-312. Zestaw obejmuje uszczelki głowicy, pokryw, obudów, misy olejowej oraz komplet oringów i podkładek miedzianych, zapewniając szczelność układu smarowania, chłodzenia i spalania.
Specyfikacja techniczna Typ: pełny zestaw uszczelek silnika Silnik: Ursus S-312, 2 cylindry Materiały: kompozyt, korek techniczny, guma odporna na olej i temperaturę, podkładki miedziane Przeznaczenie: uszczelnienie blok–głowica–misa olejowa–pokrywy–pompy Kompletacja: pełny zestaw zgodny ze specyfikacją fabryczną C-330 Numery katalogowe: 42010000 Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – kompletne uszczelnienie całego silnika w jednym zestawie – odporność na olej, paliwo i wysoką temperaturę – pełna zgodność wymiarowa z oryginałem – wysoka trwałość i stabilność pod obciążeniem – poprawa kompresji i szczelności układu smarowania
Porada serwisowa Przed montażem dokładnie oczyścić powierzchnie styku oraz sprawdzić płaskość głowicy i bloku. Uszczelki montować na sucho, bez silikonów (wyjątek: cienka warstwa w narożach miski olejowej). Po złożeniu silnika kontrolować szczelność układu smarowania i brak wycieków po pierwszych godzinach pracy.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – wycieki oleju lub płynu chłodniczego – przedmuchy spod uszczelki głowicy – olej w płynie chłodniczym lub płyn w oleju – utrata kompresji i problemy z rozruchem – nadmierne dymienie lub podwyższona temperatura pracy
Skutki zaniedbania wymiany – możliwość uszkodzenia panewek i wału korbowego – ryzyko przegrzania i zatarcia silnika – trwała utrata kompresji – narastające wycieki powodujące spadek ciśnienia oleju
W skład kompletu wchodzą:42022090,50001230,50003070,50001501,50004510, 50001541,50104560,50003750,50005220,50005231,50001481,50001490,5000302,50007390,50103340.