POLGASKET to producent uszczelek marki LOCTER do ciągników rolniczych, samochodów osobowych i ciężarowych, maszyn budowlanych, wózków widłowych oraz uszczelnień dla przemysłu.
LOCTER to marka reprezentująca producenta uszczelek do motoryzacji i rolnictwa.
Firma zlokalizowana jest w podpoznańskiej miejscowości Robakowo w województwie wielkopolskim i produkuje uszczelki różniące się materiałem, techniką obróbki i wytrzymałością.
Dzięki nowoczesnej technologii wykrawania-frezowania jest w stanie wykroić dowolny kształt z dokładnością do 0,01 mm.
Opis produktu
Opis produktu
Komplet uszczelek silnika pełny, zestaw uszczelniający bloku, głowicy, pokryw i układu rozrządu, zapewniający pełną szczelność jednostki napędowej po remoncie; pasuje do Ursus C-330 Opis produktu Kompletny zestaw uszczelek silnika do Ursus C-330 obejmuje wszystkie niezbędne elementy uszczelniające stosowane podczas remontu kapitalnego lub napraw bieżących. Zestaw zawiera uszczelki głowicy, pokrywy zaworów, rozrządu, miski olejowej, pompy wody, kolektorów oraz wszystkie pierścienie uszczelniające typu O-ring. Uszczelki wykonane są z materiałów odpornych na temperaturę, oleje i ciśnienie robocze silnika.
Specyfikacja techniczna Zakres zestawu: komplet uszczelek do całego silnika Typy materiałów: kompozyt uszczelkowy, papier techniczny, elastomery, miedź Zawartość: uszczelka głowicy, miski olejowej, pokrywy rozrządu, pompy paliwa, pompy wody, kolektorów, O-ring Przeznaczenie: pełne uszczelnienie jednostki napędowej Odporność: wysokie temperatury, oleje, paliwo, ciśnienie
Numery katalogowe : 42010000
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 3 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – kompletny zestaw do pełnego remontu silnika – wysoka odporność na olej, paliwo i temperaturę – precyzyjne dopasowanie elementów do konstrukcji C-330 – poprawa szczelności i parametrów pracy silnika – materiały o podwyższonej trwałości
Porada serwisowa Przed montażem oczyścić wszystkie powierzchnie uszczelniające i sprawdzić płaskość głowicy oraz bloku. Uszczelki montować na sucho, o ile producent nie zaleca inaczej. Po złożeniu silnika zaleca się ponowną kontrolę szczelności i momentów dokręcania po pierwszych godzinach pracy.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – wycieki oleju lub płynu chłodniczego – przedmuchy między cylindrami lub do układu chłodzenia – spadek kompresji i mocy – nadmierne dymienie lub nierówna praca – zabrudzenia oleju paliwem lub płynem chłodniczym
Skutki zaniedbania wymiany – poważne przegrzewanie jednostki – ryzyko uszkodzenia tłoków, pierścieni i głowicy – spadek mocy i wzrost zużycia paliwa – możliwość całkowitej awarii silnika – kosztowna naprawa lub konieczność pełnego remontu