SIMMER to marka reprezentująca produkty uszczelniające takie jak uszczelki czy pierścienie uszczelniające.
SIMMER promuje się głównie w motoryzacji gdzie zajmuje się projektowaniem oraz produkcją części zamiennych z zakresu uszczelnień i systemów kontroli oraz tłumienia wibracji.
W asortymencie przedsiębiorstwa można znaleźć między innymi pierścienie uszczelnienia wału, uszczelki skrzyń biegów i silnikowe, uszczelki płaskie jak i całe systemy silnikowe.
Opis produktu
Opis produktu
Komplet uszczelek głowicy silnika z uszczelką główną ze ścieżką silikonową zapewniający pełną szczelność komory spalania, oleju i płynu chłodzącego w górnej części silnika Ursus C-330
Opis produktu Komplet uszczelek głowicy to zestaw elementów montowanych pomiędzy głowicą a blokiem silnika, odpowiadających za utrzymanie szczelności spalania oraz kanałów olejowych i chłodzenia. Uszczelka główna ze ścieżką silikonową zwiększa odporność na temperaturę, ciśnienie i zapobiega przedmuchom.
Specyfikacja techniczna – Rodzaj: komplet uszczelek głowicy – Uszczelka główna: ze ścieżką silikonową – Funkcja: uszczelnienie komory spalania i kanałów obiegu płynu oraz oleju – Montaż: pomiędzy głowicą a blokiem silnika
Numery katalogowe:42020000 Zastosowanie, pasuje do – ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – odporność na wysokie temperatury i ciśnienie – podwyższona szczelność dzięki silikonowej warstwie – trwałość porównywalna z oryginałem – precyzyjne dopasowanie do powierzchni silnika – odporność na przedmuchy i wycieki
Porada serwisowa Przed montażem zaleca się dokładne oczyszczenie powierzchni głowicy i bloku. Śruby głowicy dokręcać na krzyż, zgodnie z zalecanym momentem. Po pierwszych godzinach pracy warto skontrolować ponownie moment dokręcenia.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – przedmuchy spod głowicy – ubywanie płynu chłodzącego – białe spaliny – obecność oleju w płynie lub odwrotnie – nierówna praca silnika
Skutki zaniedbania wymiany – przegrzewanie silnika – uszkodzenie głowicy lub bloku – ryzyko zatarcia jednostki – spadek kompresji i utrata mocy