POLGASKET to producent uszczelek marki LOCTER do ciągników rolniczych, samochodów osobowych i ciężarowych, maszyn budowlanych, wózków widłowych oraz uszczelnień dla przemysłu.
LOCTER to marka reprezentująca producenta uszczelek do motoryzacji i rolnictwa.
Firma zlokalizowana jest w podpoznańskiej miejscowości Robakowo w województwie wielkopolskim i produkuje uszczelki różniące się materiałem, techniką obróbki i wytrzymałością.
Dzięki nowoczesnej technologii wykrawania-frezowania jest w stanie wykroić dowolny kształt z dokładnością do 0,01 mm.
Opis produktu
Opis produktu
Komplet uszczelek głowicy silnika S-312C, pełny zestaw montażowy z uszczelką pod głowicę, kolektora ssącego i wydechowego oraz pokrywy popychaczy; pasuje do Ursus C-330/C-330M/C-335M Opis produktu Kompletny zestaw uszczelek głowicy przeznaczony do silników S-312C stosowanych w Ursus C-330, C-330M i C-335M. Zawiera uszczelkę pod głowicę oraz uszczelki kolektora ssącego, wydechowego i pokrywy popychaczy. Zestaw zapewnia pełne doszczelnienie komory spalania oraz układów dolotowych i wydechowych. Wysoka jakość materiałów Polgasket gwarantuje trwałość i odporność na wysokie temperatury. Specyfikacja techniczna – Przeznaczenie: silnik S-312C, 2 cylindry – Zawartość zestawu: • uszczelka pod głowicę metalowo-miękka • uszczelka pokrywy popychaczy • uszczelki kolektora ssącego • uszczelki kolektora wydechowego • pozostałe uszczelki pomocnicze – Materiał: grafit, włókno wysokotemperaturowe, stal – Produkcja: POLGASKET
Numery katalogowe: 42020000, Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-335M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – Wysoka odporność termiczna i ciśnieniowa – Precyzyjne dopasowanie do powierzchni głowicy i bloku – Skuteczne uszczelnienie komory spalania – Zmniejszenie ryzyka przedmuchów i wycieków – Produkt renomowanego producenta Polgasket
Porada serwisowa Przed montażem dokładnie oczyścić powierzchnie bloku i głowicy z osadów oraz starego materiału uszczelniającego. Sprawdzić płaskość głowicy oraz momenty dokręcania śrub zgodnie z dokumentacją techniczną. Uszczelkę głowicy montować na sucho – bez silikonów i dodatkowych uszczelniaczy.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – Przedmuchy spod głowicy i spadek kompresji – Ubytek płynu chłodniczego lub oleju silnikowego – Emulsja pod korkiem wlewu oleju – Przegrzewanie jednostki napędowej – Spadek mocy i nierówna praca silnika Skutki zaniedbania wymiany – Uszkodzenie głowicy lub bloku silnika – Ryzyko pęknięcia uszczelki i wypalenia gniazd – Przegrzewanie i możliwość zatarcia silnika – Wysokie koszty generalnego remontu