ZNMR ENGINE PARTS reprezentuje międzynarodową grupę producencką specjalizującą się w produkcji części silnikowych DIESLA w zakresie elementów i budowy układów korbowych dla motoryzacji.
Pierwsze doświadczenie zdobyła gdy powstała linia produkcyjna panewek korbowodowych i tulejek, która została uruchomiona w latach 90-tych XX wieku.
Następnie uruchomiona została stopniowo produkcja pierścieni tłokowych, głowic i bloków cylindrowych oraz uszczelek i pomp wody.
W międzyczasie firma uzyskała certyfikat ISO 9001:2000 a jej dostawy na rynek pierwotny producentów silników (OEM) przekroczył 50% produkcji.
Obecnie roczna produkcja bloków i głowic silnikowych przekracza łącznie ponad 500 tys. sztuk i dotyczy pojazdów rynków amerykańskich, rosyjskich, niemieckich i japońskich.
Opis produktu
Opis produktu
Nazwa produktu Komplet półpierścieni oporowych N080 pod czwarty nadwymiar bimetalicznych do ustawiania luzu osiowego wału korbowego w tylnej podporze bloku silnika ciągnika Ursus C-330/C-330M; ZNMR ENGINE PARTS
Opis produktu Komplet półpierścieni oporowych N080 przeznaczony jest do silników S-312C, w których wymagany jest czwarty nadwymiar regulacji luzu osiowego wału korbowego. Stosuje się je po dużym zużyciu gniazd oporowych lub zaawansowanej regeneracji bloku. Wersja bimetaliczna zapewnia wysoką odporność na tarcie i przegrzewanie, a także długotrwałą stabilność pracy układu korbowego.
Specyfikacja techniczna Typ: półpierścienie oporowe N080 (czwarty nadwymiar) Wersja: bimetaliczne Zastosowanie: regulacja luzu osiowego wału korbowego Montaż: tylna podpora bloku silnika Konstrukcja: dwuwarstwowa powierzchnia ślizgowa o zwiększonej odporności na zużycie
Numery katalogowe 42013994, 90060624
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – umożliwiają precyzyjne ustawienie luzu osiowego wału – wysoka odporność na tarcie i obciążenia – stabilizują pracę wału i zabezpieczają blok przed zużyciem – pełna zgodność wymiarowa z nadwymiarem N080 – trwałość potwierdzona standardem ZNMR ENGINE PARTS
Porada serwisowa Przed montażem sprawdź stan powierzchni oporowych wału i bloku. Po instalacji półpierścieni wykonaj pomiar luzu osiowego według danych serwisowych. Przed złożeniem układu nasmaruj powierzchnie ślizgowe olejem silnikowym. Po uruchomieniu silnika skontroluj ciśnienie oleju oraz działanie układu korbowego.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – nadmierny luz osiowy wału – stukanie podczas wciskania sprzęgła – drgania układu korbowego – widoczne wytarcia i przebarwienia powierzchni oporowych
Skutki zaniedbania wymiany – uszkodzenie gniazd oporowych bloku – przesunięcie wału i nieprawidłowa praca sprzęgła – ryzyko zatarcia wału korbowego – możliwość konieczności wykonania kosztownego remontu generalnego