Komplet półpierścieni N080 bimetaliczne do C-330 42013994, 90060624 ZNMR ENGINE PARTS

  • Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.157kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-035
  • Nr handlowy: 42013994, 90060624, 42012067
  • Kod EAN: 5906872014020
  • Drukuj
39,00 zł 31,71 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

ZNMR ENGINE PARTS reprezentuje międzynarodową grupę producencką specjalizującą się w produkcji części silnikowych DIESLA w zakresie elementów i budowy układów korbowych dla motoryzacji.

Pierwsze doświadczenie zdobyła gdy powstała linia produkcyjna panewek korbowodowych i tulejek, która została uruchomiona w latach 90-tych XX wieku.
Następnie uruchomiona została stopniowo produkcja pierścieni tłokowych, głowic i bloków cylindrowych oraz uszczelek i pomp wody.

W międzyczasie firma uzyskała certyfikat ISO 9001:2000 a jej dostawy na rynek pierwotny producentów silników (OEM) przekroczył 50% produkcji.

Obecnie roczna produkcja bloków i głowic silnikowych przekracza łącznie ponad 500 tys. sztuk i dotyczy pojazdów rynków amerykańskich, rosyjskich, niemieckich i japońskich.
Opis produktu

Opis produktu

Nazwa produktu
Komplet półpierścieni oporowych N080 pod czwarty nadwymiar bimetalicznych do ustawiania luzu osiowego wału korbowego w tylnej podporze bloku silnika ciągnika Ursus C-330/C-330M; ZNMR ENGINE PARTS

Opis produktu
Komplet półpierścieni oporowych N080 przeznaczony jest do silników S-312C, w których wymagany jest czwarty nadwymiar regulacji luzu osiowego wału korbowego. Stosuje się je po dużym zużyciu gniazd oporowych lub zaawansowanej regeneracji bloku. Wersja bimetaliczna zapewnia wysoką odporność na tarcie i przegrzewanie, a także długotrwałą stabilność pracy układu korbowego.

Specyfikacja techniczna
Typ: półpierścienie oporowe N080 (czwarty nadwymiar)
Wersja: bimetaliczne
Zastosowanie: regulacja luzu osiowego wału korbowego
Montaż: tylna podpora bloku silnika
Konstrukcja: dwuwarstwowa powierzchnia ślizgowa o zwiększonej odporności na zużycie

Numery katalogowe
42013994, 90060624

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka)
– umożliwiają precyzyjne ustawienie luzu osiowego wału
– wysoka odporność na tarcie i obciążenia
– stabilizują pracę wału i zabezpieczają blok przed zużyciem
– pełna zgodność wymiarowa z nadwymiarem N080
– trwałość potwierdzona standardem ZNMR ENGINE PARTS

Porada serwisowa
Przed montażem sprawdź stan powierzchni oporowych wału i bloku. Po instalacji półpierścieni wykonaj pomiar luzu osiowego według danych serwisowych. Przed złożeniem układu nasmaruj powierzchnie ślizgowe olejem silnikowym. Po uruchomieniu silnika skontroluj ciśnienie oleju oraz działanie układu korbowego.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– nadmierny luz osiowy wału
– stukanie podczas wciskania sprzęgła
– drgania układu korbowego
– widoczne wytarcia i przebarwienia powierzchni oporowych

Skutki zaniedbania wymiany
– uszkodzenie gniazd oporowych bloku
– przesunięcie wału i nieprawidłowa praca sprzęgła
– ryzyko zatarcia wału korbowego
– możliwość konieczności wykonania kosztownego remontu generalnego

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE