ZNMR ENGINE PARTS reprezentuje międzynarodową grupę producencką specjalizującą się w produkcji części silnikowych DIESLA w zakresie elementów i budowy układów korbowych dla motoryzacji.
Pierwsze doświadczenie zdobyła gdy powstała linia produkcyjna panewek korbowodowych i tulejek, która została uruchomiona w latach 90-tych XX wieku.
Następnie uruchomiona została stopniowo produkcja pierścieni tłokowych, głowic i bloków cylindrowych oraz uszczelek i pomp wody.
W międzyczasie firma uzyskała certyfikat ISO 9001:2000 a jej dostawy na rynek pierwotny producentów silników (OEM) przekroczył 50% produkcji.
Obecnie roczna produkcja bloków i głowic silnikowych przekracza łącznie ponad 500 tys. sztuk i dotyczy pojazdów rynków amerykańskich, rosyjskich, niemieckich i japońskich.
Opis produktu
Opis produktu
Komplet półpierścieni oporowych N020 pod pierwszy nadwymiar bimetalicznych do ustawiania luzu osiowego wału korbowego w tylnej podporze bloku silnika ciągnika Ursus C-330/C-330M; ZNMR ENGINE PARTS
Opis produktu Komplet półpierścieni oporowych N020 to elementy przeznaczone do regulacji luzu osiowego wału korbowego w silniku S-312C po regeneracji lub zużyciu powierzchni oporowych bloku. Stosowane są w sytuacji, gdy wymagany jest pierwszy nadwymiar. Bimetaliczna konstrukcja zapewnia dużą odporność na zużycie, stabilność pracy oraz skuteczną ochronę powierzchni oporowych bloku silnika.
Specyfikacja techniczna Typ: półpierścienie oporowe N020 (pierwszy nadwymiar) Wersja: bimetaliczne Zastosowanie: regulacja luzu osiowego wału korbowego Montaż: tylna podpora bloku silnika Konstrukcja: powierzchnia ślizgowa wzmocniona, odporna na ścieranie i zatarcie
Numery katalogowe : 42013991, 90060621
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – zapewniają prawidłowy luz osiowy wału korbowego – wysoka odporność na tarcie i zużycie – stabilizują pracę układu korbowego – dopasowanie do nadwymiaru po regeneracji bloku – trwała i pewna konstrukcja bimetaliczna
Porada serwisowa Przed montażem dokładnie oczyść gniazda w bloku i sprawdź stan powierzchni oporowych wału. Po zamontowaniu półpierścieni zmierz luz osiowy zgodnie z instrukcją serwisową. Pamiętaj o nasmarowaniu powierzchni półpierścieni olejem silnikowym.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – zbyt duży luz osiowy wału – stuki podczas wciskania sprzęgła – niestabilna praca układu korbowego – widoczne wytarcia powierzchni oporowych
Skutki zaniedbania wymiany – uszkodzenie powierzchni oporowych bloku – przesunięcie osiowe wału i problemy z pracą sprzęgła – ryzyko zatarcia i uszkodzenia wału korbowego – możliwość awarii wymagającej kosztownego remontu silnika