Komplet pierścieni tłokowych silnika, nominał, fi-102 mm, 5-szt. na komplet, do C-330 42035000, 10019.0005 MAR-MOT Września

  • Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.17kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-110
  • Nr handlowy: 42035000, 10019.00.05., K1-1312-0, 50009260
  • Kod EAN: 5906872159950
  • Drukuj
40,00 zł 32,52 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

MAR-MOT to polski producent pierścieni tłokowych mających zastosowanie w silnikach Diesla, z zapłonem iskrowym, urządzeniach hydraulicznych i sprężarkach.

Wiedzę i doświadczenie na temat pierścieni tłokowych firma MAR-MOT zdobywa już od trzech pokoleń, gdyż swoją działalność gospodarczą rozpoczęła w 1966 roku, we Wrześni, w województwie wielkopolskim (43 km od Poznania).

Firma, powstała jako zakład rzemieślniczy, w początkowych latach funkcjonowania wykonywała usługi w zakresie ślusarstwa ogólnego i napraw maszyn rolniczych.

Datą przełomową w swojej wieloletniej historii działalności jest rok 1982, w którym to firma podjęła decyzję o produkcji pierścieni tłokowych na potrzeby rynku motoryzacyjnego, decyzję która wytyczyła kierunek działalności firmy.
Opis produktu

Opis produktu

Komplet pierścieni tłokowych silnika w nominalnym wymiarze fi-102 mm przeznaczony do ciągników Ursus C-330. Zestaw odpowiada za uszczelnienie komory spalania, kontrolę oleju oraz stabilną pracę tłoka w cylindrze. Pierścienie produkcji MAR-MOT Września wykonane są z wysokowytrzymałych stopów, gwarantujących długą żywotność i odporność na ścieranie.

Specyfikacja techniczna
- Średnica cylindra: fi-102 mm (nominał)
- Liczba pierścieni w komplecie: 5 szt. na 1 tłok
- Zestaw: 2x pierścienie kompresyjne, 2x zgarniające, 1x olejowy
- Montaż: standardowy układ pierścieni na tłok silnika S-312C
- Przeznaczenie: układ tłok-cylinder, uszczelnienie i zgarnianie oleju
- Producent: MAR-MOT Września

Numery katalogowe :: 42035000, 10019.0005

Zastosowanie, pasuje do
- Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka)
- wysoka odporność na zużycie dzięki hartowanym stopom pierścieni
- precyzyjne dopasowanie nominalne fi-102 mm
- stabilna kompresja i równomierna praca silnika
- ograniczenie zużycia oleju dzięki skutecznemu zgarnianiu
- pełna zgodność wymiarowa z oryginałem

Porada serwisowa
Przed montażem sprawdź luz zamka pierścienia w cylindrze oraz luz boczny na rowkach tłoka. Pierścienie ustawiaj zamkami w odstępach 120° względem siebie. Po montażu zaleca się ponowną regulację dawki paliwa i szczelności układu dolotowego, aby uniknąć dymienia podczas docierania.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
- spadek kompresji i problemy z rozruchem
- nadmierne zużycie oleju silnikowego
- dymienie na niebiesko lub szaro
- metaliczne stuki z obszaru cylindra
- widoczne rysy lub zatarcia na powierzchni pierścieni

Skutki zaniedbania wymiany
- utrata mocy i zwiększone zużycie paliwa
- możliwość zatarcia tłoka lub uszkodzenia cylindra
- przedmuchy do skrzyni korbowej i wzrost ciśnienia oleju
- poważne ryzyko awarii silnika wymagającej szlifu i wymiany tłoków

Dane techniczne

Dane techniczne

Zamienniki
POLECANE