Komplet pierścieni tłokowych silnika , 1-szlif ,Q-102,5 mm, 5 szt. na komplet do C-330 42035001, K11312080 Prima

  • Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.169kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-075
  • Nr handlowy: 42035000, K11312080, 50106480, 50107100, 42012067, 50107050, 50107040, 50009260
  • Kod EAN: 5906872014280
  • Drukuj
59,00 zł 47,97 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Marka PRIMA jest znana na polskim rynku jako producent pierścieni tłokowych. Firma powstała w 1945 roku w Łodzi, a od 1951 roku, jako przedsiębiorstwo państwowe o nazwie Zakłady Sprzętu Terenowego Łódź - Radogoszcz, produkuje pierścienie.

PRIMA na przestrzeni lat produkowała pierścienie do ciągników ZETOR i URSUS, silników LEYLAND oraz samochodów FIAT.

Fabryka PRIMA jest głównym producentem pierścieni tłokowych w Polsce i jednym z wiodących producentów w Europie Środkowej.
Opis produktu

Opis produktu

Komplet pierścieni tłokowych o średnicy Q-102,5 mm w pierwszym szlifie przeznaczony do montażu na tłoku silnika wysokoprężnego. Zestaw odpowiada za zapewnienie kompresji, uszczelnienie komory spalania oraz prawidłową kontrolę filmu olejowego. Pierścienie wykonano ze stali stopowej o wysokiej odporności cieplnej i ściernej.

Specyfikacja techniczna
Średnica pierścieni: Q-102,5 mm
Szlif: 1-szlif
Ilość pierścieni: 5 szt.
Typ: kompresyjne i olejowe
Materiał: stal stopowa hartowana
Montaż: tłok silnika wysokoprężnego
Funkcja: kompresja, uszczelnienie, regulacja oleju

Numery katalogowe
42035001, K11312080

Zastosowanie, pasuje do
– występuje w silniku Ursus C-330

Zalety produktu
– wysoka odporność na temperaturę i ścieranie
– precyzyjne utrzymanie kompresji
– stabilna regulacja oleju
– długi okres eksploatacji
– zgodność wymiarowa z tłokiem w 1-szlifie Q-102,5 mm

Porada serwisowa
Przed montażem sprawdź luz w zamku pierścienia w cylindrze oraz luz w rowkach tłoka. Pierścienie ustaw z przerwami zamków przesuniętymi co około 120°. Po montażu zaleca się spokojne dotarcie silnika w pierwszych godzinach pracy.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– spadek kompresji i trudny rozruch
– dymienie przy pracy silnika
– zwiększone zużycie oleju
– nadmierne przedmuchy do skrzyni korbowej
– nierówna praca i spadek mocy

Skutki zaniedbania wymiany
– poważne zużycie tulei i tłoka
– wzrost zużycia paliwa i oleju
– ryzyko zatarcia silnika
– konieczność generalnego remontu jednostki napędowej

Dane techniczne

Dane techniczne

Producent: Prima
POLECANE