Komplet panewek korbowodowych R-100 4-szlif, bimetaliczne, C-328 42031015, 90130125 ZNMR ENGINE PARTS

  • Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.505kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-057
  • Nr handlowy: 42031015, 90130125, 42031010, 42031010R100
  • Kod EAN: 5906872014174
  • Drukuj
75,00 zł 60,98 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

ZNMR ENGINE PARTS reprezentuje międzynarodową grupę producencką specjalizującą się w produkcji części silnikowych DIESLA w zakresie elementów i budowy układów korbowych dla motoryzacji.

Pierwsze doświadczenie zdobyła gdy powstała linia produkcyjna panewek korbowodowych i tulejek, która została uruchomiona w latach 90-tych XX wieku.
Następnie uruchomiona została stopniowo produkcja pierścieni tłokowych, głowic i bloków cylindrowych oraz uszczelek i pomp wody.

W międzyczasie firma uzyskała certyfikat ISO 9001:2000 a jej dostawy na rynek pierwotny producentów silników (OEM) przekroczył 50% produkcji.

Obecnie roczna produkcja bloków i głowic silnikowych przekracza łącznie ponad 500 tys. sztuk i dotyczy pojazdów rynków amerykańskich, rosyjskich, niemieckich i japońskich.
Opis produktu

Opis produktu

Komplet panewek korbowodowych R-100 4-szlif to bimetaliczne wkłady montowane na czopie korbowodu wału korbowego w silniku Ursus C-328. Odpowiadają za prawidłowe prowadzenie korbowodu, redukcję tarcia oraz stabilne smarowanie układu korbowo-tłokowego. Wersja 4-szlif przeznaczona jest do wałów po czwartym podszlifie, umożliwiając ich dalszą eksploatację przy zachowaniu właściwych luzów roboczych.

Specyfikacja techniczna
– Typ: panewki korbowodowe
– Wersja szlifu: R-100 (4-szlif)
– Konstrukcja: bimetaliczne
– Przeznaczenie: czop korbowodu wału korbowego
– Montaż: w korbowodzie i stopie korbowodu
– Praca: w układzie smarowania ciśnieniowego
– Właściwości: wysoka odporność na zatarcia, stabilna warstwa smarna, precyzyjny wymiar

Numery katalogowe :
42031015, 90130125

Zastosowanie, pasuje do
– ciągniki Ursus C-328 z silnikiem S-312C, 2 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka)
– pełne dopasowanie do wałów po czwartym podszlifie
– wysoka żywotność dzięki strukturze bimetalicznej
– stabilne prowadzenie korbowodu bez ryzyka zacierania
– odporność na przegrzewanie i obciążenia
– łatwy montaż i pełna zgodność wymiarowa

Porada serwisowa
Przed montażem skontrolować wymiar czopa wału po czwartym szlifie (R-100), oczyścić powierzchnie korbowodu i stopy, a panewki nasmarować olejem silnikowym. Po skręceniu korbowodu sprawdzić swobodny obrót korbowodu na czopie. Po pierwszym uruchomieniu silnika konieczna jest kontrola ciśnienia oleju.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– metaliczne stuki z dolnej części bloku
– spadek ciśnienia oleju
– przetarcia, rysy lub przebarwienia powierzchni panewek
– nadmierny luz na czopie korbowodu
– zwiększone drgania silnika

Skutki zaniedbania wymiany
– zatarcie panewek i czopa korbowodu
– uszkodzenie wału korbowego
– możliwość nagłego zablokowania silnika
– konieczność przeprowadzenia kosztownego remontu generalnego

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE