ZNMR ENGINE PARTS reprezentuje międzynarodową grupę producencką specjalizującą się w produkcji części silnikowych DIESLA w zakresie elementów i budowy układów korbowych dla motoryzacji.
Pierwsze doświadczenie zdobyła gdy powstała linia produkcyjna panewek korbowodowych i tulejek, która została uruchomiona w latach 90-tych XX wieku.
Następnie uruchomiona została stopniowo produkcja pierścieni tłokowych, głowic i bloków cylindrowych oraz uszczelek i pomp wody.
W międzyczasie firma uzyskała certyfikat ISO 9001:2000 a jej dostawy na rynek pierwotny producentów silników (OEM) przekroczył 50% produkcji.
Obecnie roczna produkcja bloków i głowic silnikowych przekracza łącznie ponad 500 tys. sztuk i dotyczy pojazdów rynków amerykańskich, rosyjskich, niemieckich i japońskich.
Opis produktu
Opis produktu
Komplet panewek korbowodowych R-075 3-szlif to bimetaliczne wkłady łożyskowe montowane na czopie korbowodu wału korbowego w silniku Ursus C-328. Odpowiadają za stabilne prowadzenie korbowodu, zmniejszenie tarcia oraz prawidłowe smarowanie w czasie pracy silnika. Wersja 3-szlif przeznaczona jest do wałów po trzecim podszlifie, zapewniając ich właściwą współpracę z układem korbowo-tłokowym.
Specyfikacja techniczna – Typ: panewki korbowodowe – Wersja szlifu: R-075 (3-szlif) – Konstrukcja: bimetaliczne – Przeznaczenie: czop korbowodu wału korbowego – Montaż: w korbowodzie i stopie korbowodu – Praca: w układzie smarowania ciśnieniowego silnika – Właściwości: wysoka odporność na zużycie, stabilna warstwa olejowa, niska podatność na zatarcia
Numery katalogowe 42031014, 90130124
Zastosowanie, pasuje do – ciągniki Ursus C-328 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – pełna zgodność z wałami po trzecim podszlifie – zwiększona trwałość dzięki warstwie bimetalicznej – wysoka odporność na przeciążenia i temperaturę – stabilne prowadzenie korbowodu bez ryzyka zacierania – precyzyjne wykonanie gwarantujące prawidłowy luz roboczy
Porada serwisowa Przed montażem należy sprawdzić wymiar czopa wału korbowego po trzecim szlifie (R-075), dokładnie oczyścić gniazda w korbowodzie oraz nasmarować panewki olejem silnikowym. Po dokręceniu śrub korbowodu skontrolować płynność obrotu korbowodu. Po pierwszym uruchomieniu silnika zaleca się kontrolę ciśnienia oleju.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – metaliczne stuki dochodzące z dolnej części silnika – obniżone ciśnienie oleju – nadmierny luz korbowodu na czopie – przetarcia lub odbarwienia powierzchni ślizgowej – zwiększone wibracje silnika pod obciążeniem
Skutki zaniedbania wymiany – zatarcie czopa korbowodu – poważne uszkodzenie wału i korbowodu – ryzyko zablokowania silnika podczas pracy – konieczność przeprowadzenia kosztownego remontu generalnego