Komplet panewek korbowodowych R-075 3-szlif, bimetaliczne, C-328 42031014, 90130124 ZNMR ENGINE PARTS

  • Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.5kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-056
  • Nr handlowy: 42031014, 90130124, 42031010, 42031010R075
  • Kod EAN: 5906872014167
  • Drukuj
75,00 zł 60,98 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

ZNMR ENGINE PARTS reprezentuje międzynarodową grupę producencką specjalizującą się w produkcji części silnikowych DIESLA w zakresie elementów i budowy układów korbowych dla motoryzacji.

Pierwsze doświadczenie zdobyła gdy powstała linia produkcyjna panewek korbowodowych i tulejek, która została uruchomiona w latach 90-tych XX wieku.
Następnie uruchomiona została stopniowo produkcja pierścieni tłokowych, głowic i bloków cylindrowych oraz uszczelek i pomp wody.

W międzyczasie firma uzyskała certyfikat ISO 9001:2000 a jej dostawy na rynek pierwotny producentów silników (OEM) przekroczył 50% produkcji.

Obecnie roczna produkcja bloków i głowic silnikowych przekracza łącznie ponad 500 tys. sztuk i dotyczy pojazdów rynków amerykańskich, rosyjskich, niemieckich i japońskich.
Opis produktu

Opis produktu

Komplet panewek korbowodowych R-075 3-szlif to bimetaliczne wkłady łożyskowe montowane na czopie korbowodu wału korbowego w silniku Ursus C-328. Odpowiadają za stabilne prowadzenie korbowodu, zmniejszenie tarcia oraz prawidłowe smarowanie w czasie pracy silnika. Wersja 3-szlif przeznaczona jest do wałów po trzecim podszlifie, zapewniając ich właściwą współpracę z układem korbowo-tłokowym.

Specyfikacja techniczna
– Typ: panewki korbowodowe
– Wersja szlifu: R-075 (3-szlif)
– Konstrukcja: bimetaliczne
– Przeznaczenie: czop korbowodu wału korbowego
– Montaż: w korbowodzie i stopie korbowodu
– Praca: w układzie smarowania ciśnieniowego silnika
– Właściwości: wysoka odporność na zużycie, stabilna warstwa olejowa, niska podatność na zatarcia

Numery katalogowe
42031014, 90130124

Zastosowanie, pasuje do
– ciągniki Ursus C-328 z silnikiem S-312C, 2 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka)
– pełna zgodność z wałami po trzecim podszlifie
– zwiększona trwałość dzięki warstwie bimetalicznej
– wysoka odporność na przeciążenia i temperaturę
– stabilne prowadzenie korbowodu bez ryzyka zacierania
– precyzyjne wykonanie gwarantujące prawidłowy luz roboczy

Porada serwisowa
Przed montażem należy sprawdzić wymiar czopa wału korbowego po trzecim szlifie (R-075), dokładnie oczyścić gniazda w korbowodzie oraz nasmarować panewki olejem silnikowym. Po dokręceniu śrub korbowodu skontrolować płynność obrotu korbowodu. Po pierwszym uruchomieniu silnika zaleca się kontrolę ciśnienia oleju.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– metaliczne stuki dochodzące z dolnej części silnika
– obniżone ciśnienie oleju
– nadmierny luz korbowodu na czopie
– przetarcia lub odbarwienia powierzchni ślizgowej
– zwiększone wibracje silnika pod obciążeniem

Skutki zaniedbania wymiany
– zatarcie czopa korbowodu
– poważne uszkodzenie wału i korbowodu
– ryzyko zablokowania silnika podczas pracy
– konieczność przeprowadzenia kosztownego remontu generalnego

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE