ZNMR ENGINE PARTS reprezentuje międzynarodową grupę producencką specjalizującą się w produkcji części silnikowych DIESLA w zakresie elementów i budowy układów korbowych dla motoryzacji.
Pierwsze doświadczenie zdobyła gdy powstała linia produkcyjna panewek korbowodowych i tulejek, która została uruchomiona w latach 90-tych XX wieku.
Następnie uruchomiona została stopniowo produkcja pierścieni tłokowych, głowic i bloków cylindrowych oraz uszczelek i pomp wody.
W międzyczasie firma uzyskała certyfikat ISO 9001:2000 a jej dostawy na rynek pierwotny producentów silników (OEM) przekroczył 50% produkcji.
Obecnie roczna produkcja bloków i głowic silnikowych przekracza łącznie ponad 500 tys. sztuk i dotyczy pojazdów rynków amerykańskich, rosyjskich, niemieckich i japońskich.
Opis produktu
Opis produktu
Komplet panewek korbowodowych R-050 2-szlif to bimetaliczne wkłady montowane na czopie korbowodu wału korbowego w silniku Ursus C-328. Zapewniają właściwe prowadzenie korbowodu, zmniejszają tarcie i stabilizują pracę układu korbowo-tłokowego. Wersja 2-szlif przeznaczona jest do wałów po drugim podszlifie, gwarantując ich prawidłową współpracę.
Specyfikacja techniczna – Typ: panewki korbowodowe – Wersja: R-050 (2-szlif) – Konstrukcja: bimetaliczne – Przeznaczenie: czop korbowodu wału korbowego – Montaż: w korbowodzie i stopie korbowodu – Praca: w układzie smarowania ciśnieniowego silnika – Właściwości: wysoka trwałość, stabilność filmu olejowego, odporność na zatarcia
Numery katalogowe: 42031013, 90130123
Zastosowanie, pasuje do – ciągniki Ursus C-328 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – precyzyjnie dopasowane do wałów po drugim szlifie – trwała powierzchnia ślizgowa odporna na obciążenia – stabilna współpraca z czopem korbowodu – wysoka odporność na zużycie i przegrzewanie – pełna zgodność wymiarowa i łatwy montaż
Porada serwisowa Przed montażem należy sprawdzić wymiar czopa wału po drugim szlifie (R-050), oczyścić gniazda w korbowodzie oraz nasmarować panewki olejem. Po dokręceniu śrub korbowodu skontrolować swobodę obrotu na czopie bez zacięć. Zaleca się ponowną kontrolę ciśnienia oleju po pierwszym uruchomieniu.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – metaliczne stuki z okolic wału korbowego – spadek ciśnienia oleju – widoczne rysy, przebarwienia lub wycieranie powierzchni panewek – nadmierny luz korbowodu – zwiększone drgania silnika
Skutki zaniedbania wymiany – zatarcie korbowodu i wału korbowego – trwałe uszkodzenie silnika wymagające kompleksowego remontu – ryzyko zablokowania jednostki przy obciążeniu – znaczne podniesienie kosztów naprawy układu korbowo-tłokowego