Komplet panewek korbowodowych R-025 1-szlif, bimetaliczne, C-328 42031012, 90130122 ZNMR ENGINE PARTS

  • Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.459kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-054
  • Nr handlowy: 42031012, 90130122, 42031010, 42031010R025
  • Kod EAN: 5906872014143
  • Drukuj
71,00 zł 57,72 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

ZNMR ENGINE PARTS reprezentuje międzynarodową grupę producencką specjalizującą się w produkcji części silnikowych DIESLA w zakresie elementów i budowy układów korbowych dla motoryzacji.

Pierwsze doświadczenie zdobyła gdy powstała linia produkcyjna panewek korbowodowych i tulejek, która została uruchomiona w latach 90-tych XX wieku.
Następnie uruchomiona została stopniowo produkcja pierścieni tłokowych, głowic i bloków cylindrowych oraz uszczelek i pomp wody.

W międzyczasie firma uzyskała certyfikat ISO 9001:2000 a jej dostawy na rynek pierwotny producentów silników (OEM) przekroczył 50% produkcji.

Obecnie roczna produkcja bloków i głowic silnikowych przekracza łącznie ponad 500 tys. sztuk i dotyczy pojazdów rynków amerykańskich, rosyjskich, niemieckich i japońskich.
Opis produktu

Opis produktu

Komplet panewek korbowodowych R-025 1-szlif to wytrzymałe, bimetaliczne wkłady montowane na czopie korbowodu wału korbowego silnika Ursus C-328. Odpowiadają za prawidłowe prowadzenie, zmniejszenie tarcia oraz stabilne smarowanie układu korbowo-tłokowego. Wersja 1-szlif przeznaczona jest do wałów po regeneracji z odpowiednim podszlifem.
Specyfikacja techniczna
– Typ: panewki korbowodowe
– Wykonanie: bimetaliczne
– Szlif: R-025 (1-szlif)
– Przeznaczenie: czop korbowodu wału korbowego
– Montaż: w korbowodzie i stopie korbowodu
– Współpraca: wał korbowy po pierwszym szlifie
– Właściwości: odporność na zatarcia, prawidłowa praca w układzie smarowania

Numery katalogowe
42031012, 90130122

Zastosowanie, pasuje do
– ciągniki Ursus C-328 z silnikiem S-312C, 2 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka)
– zwiększona odporność na przeciążenia i przegrzewanie
– precyzyjna technologia bimetaliczna gwarantuje długą żywotność
– idealne dopasowanie do wału po 1-szlif
– wysoka stabilność filmu olejowego
– bezproblemowy montaż i zgodność wymiarowa

Porada serwisowa
Przed montażem należy dokładnie oczyścić gniazda w korbowodzie oraz sprawdzić wymiar czopa wału po szlifie R-025. Zaleca się nasmarowanie powierzchni panewek czystym olejem oraz dokręcenie śrub korbowodu zgodnie z zalecanym momentem. Po uruchomieniu silnika kontrolować ciśnienie oleju.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– metaliczne stuki z dolnej części silnika
– widoczne przetarcia lub odbarwienia panewek
– spadek ciśnienia oleju
– nadmierny luz korbowodu na czopie
– zwiększone wibracje podczas pracy silnika

Skutki zaniedbania wymiany
– zatarcie czopa korbowodu i korbowodu
– trwałe uszkodzenie wału korbowego
– ryzyko zablokowania silnika podczas pracy
– znaczne zwiększenie kosztów późniejszej naprawy

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE