ZNMR ENGINE PARTS reprezentuje międzynarodową grupę producencką specjalizującą się w produkcji części silnikowych DIESLA w zakresie elementów i budowy układów korbowych dla motoryzacji.
Pierwsze doświadczenie zdobyła gdy powstała linia produkcyjna panewek korbowodowych i tulejek, która została uruchomiona w latach 90-tych XX wieku.
Następnie uruchomiona została stopniowo produkcja pierścieni tłokowych, głowic i bloków cylindrowych oraz uszczelek i pomp wody.
W międzyczasie firma uzyskała certyfikat ISO 9001:2000 a jej dostawy na rynek pierwotny producentów silników (OEM) przekroczył 50% produkcji.
Obecnie roczna produkcja bloków i głowic silnikowych przekracza łącznie ponad 500 tys. sztuk i dotyczy pojazdów rynków amerykańskich, rosyjskich, niemieckich i japońskich.
Opis produktu
Opis produktu
Opis produktu Komplet panewek korbowodowych P2 podszlif to wkłady łożyskowe bimetaliczne stosowane na czopie korbowodu wału korbowego w silniku Ursus C-328. Odpowiadają za prawidłowe podparcie, prowadzenie i smarowanie korbowodu w trakcie pracy jednostki napędowej. Konstrukcja bimetaliczna zapewnia wysoką odporność na obciążenia, temperaturę oraz zużycie podczas intensywnej eksploatacji.
Specyfikacja techniczna – Rodzaj: panewki korbowodowe – Wykonanie: bimetaliczne – Podszlif: P2 – Zastosowanie: czop korbowodu wału korbowego – Montaż: w korbowodzie i stopie korbowodu – Olejowanie: poprzez układ smarowania silnika – Właściwości: stabilne prowadzenie korbowodu, odporność na zatarcia
Numery katalogowe : 42031011, 90130121
Zastosowanie, pasuje do – ciągniki Ursus C-328 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – wysoka odporność na zużycie w warunkach dużych obciążeń – precyzyjna geometria zapewniająca właściwy luz roboczy – bimetaliczna powierzchnia ślizgowa o podwyższonej trwałości – stabilna współpraca z czopem korbowodu bez ryzyka zatarcia – idealne dopasowanie wymiarowe do silnika S-312C
Porada serwisowa Przed montażem oczyścić korbowód i stopę korbowodu, sprawdzić stan czopa wału oraz nanieść cienką warstwę oleju silnikowego na powierzchnię panewek. Po dokręceniu śrub korbowodu skontrolować swobodę obrotu na czopie i brak punktów zacięć. Zaleca się równoczesną kontrolę ciśnienia oleju po pierwszym uruchomieniu silnika oraz wymianę panewek parami.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – metaliczne stuki z dolnej części silnika – spadek ciśnienia oleju – widoczne przetarcia, rysy lub przebarwienia na powierzchni panewek – nadmierny luz na czopie korbowodu – pogorszone osiągi i zwiększone wibracje silnika
Skutki zaniedbania wymiany – ryzyko zatarcia korbowodu i wału korbowego – poważne uszkodzenie jednostki napędowej wymagające kosztownego remontu – spadek ciśnienia oleju prowadzący do awarii innych elementów silnika – możliwość całkowitego zablokowania silnika podczas pracy