Komplet panewek korbowodowych P2 podszlif, bimetaliczne, C-328 42031011, 90130121 ZNMR ENGINE PARTS

  • Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.441kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-053
  • Nr handlowy: 42031011, 90130121, 42031010, 42031101P2
  • Kod EAN: 5906872014136
  • Drukuj
71,00 zł 57,72 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

ZNMR ENGINE PARTS reprezentuje międzynarodową grupę producencką specjalizującą się w produkcji części silnikowych DIESLA w zakresie elementów i budowy układów korbowych dla motoryzacji.

Pierwsze doświadczenie zdobyła gdy powstała linia produkcyjna panewek korbowodowych i tulejek, która została uruchomiona w latach 90-tych XX wieku.
Następnie uruchomiona została stopniowo produkcja pierścieni tłokowych, głowic i bloków cylindrowych oraz uszczelek i pomp wody.

W międzyczasie firma uzyskała certyfikat ISO 9001:2000 a jej dostawy na rynek pierwotny producentów silników (OEM) przekroczył 50% produkcji.

Obecnie roczna produkcja bloków i głowic silnikowych przekracza łącznie ponad 500 tys. sztuk i dotyczy pojazdów rynków amerykańskich, rosyjskich, niemieckich i japońskich.
Opis produktu

Opis produktu

Opis produktu
Komplet panewek korbowodowych P2 podszlif to wkłady łożyskowe bimetaliczne stosowane na czopie korbowodu wału korbowego w silniku Ursus C-328. Odpowiadają za prawidłowe podparcie, prowadzenie i smarowanie korbowodu w trakcie pracy jednostki napędowej. Konstrukcja bimetaliczna zapewnia wysoką odporność na obciążenia, temperaturę oraz zużycie podczas intensywnej eksploatacji.

Specyfikacja techniczna
– Rodzaj: panewki korbowodowe
– Wykonanie: bimetaliczne
– Podszlif: P2
– Zastosowanie: czop korbowodu wału korbowego
– Montaż: w korbowodzie i stopie korbowodu
– Olejowanie: poprzez układ smarowania silnika
– Właściwości: stabilne prowadzenie korbowodu, odporność na zatarcia

Numery katalogowe :
42031011, 90130121

Zastosowanie, pasuje do
– ciągniki Ursus C-328 z silnikiem S-312C, 2 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka)
– wysoka odporność na zużycie w warunkach dużych obciążeń
– precyzyjna geometria zapewniająca właściwy luz roboczy
– bimetaliczna powierzchnia ślizgowa o podwyższonej trwałości
– stabilna współpraca z czopem korbowodu bez ryzyka zatarcia
– idealne dopasowanie wymiarowe do silnika S-312C

Porada serwisowa
Przed montażem oczyścić korbowód i stopę korbowodu, sprawdzić stan czopa wału oraz nanieść cienką warstwę oleju silnikowego na powierzchnię panewek. Po dokręceniu śrub korbowodu skontrolować swobodę obrotu na czopie i brak punktów zacięć. Zaleca się równoczesną kontrolę ciśnienia oleju po pierwszym uruchomieniu silnika oraz wymianę panewek parami.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– metaliczne stuki z dolnej części silnika
– spadek ciśnienia oleju
– widoczne przetarcia, rysy lub przebarwienia na powierzchni panewek
– nadmierny luz na czopie korbowodu
– pogorszone osiągi i zwiększone wibracje silnika

Skutki zaniedbania wymiany
– ryzyko zatarcia korbowodu i wału korbowego
– poważne uszkodzenie jednostki napędowej wymagające kosztownego remontu
– spadek ciśnienia oleju prowadzący do awarii innych elementów silnika
– możliwość całkowitego zablokowania silnika podczas pracy

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE