ZNMR ENGINE PARTS reprezentuje międzynarodową grupę producencką specjalizującą się w produkcji części silnikowych DIESLA w zakresie elementów i budowy układów korbowych dla motoryzacji.
Pierwsze doświadczenie zdobyła gdy powstała linia produkcyjna panewek korbowodowych i tulejek, która została uruchomiona w latach 90-tych XX wieku.
Następnie uruchomiona została stopniowo produkcja pierścieni tłokowych, głowic i bloków cylindrowych oraz uszczelek i pomp wody.
W międzyczasie firma uzyskała certyfikat ISO 9001:2000 a jej dostawy na rynek pierwotny producentów silników (OEM) przekroczył 50% produkcji.
Obecnie roczna produkcja bloków i głowic silnikowych przekracza łącznie ponad 500 tys. sztuk i dotyczy pojazdów rynków amerykańskich, rosyjskich, niemieckich i japońskich.
Opis produktu
Opis produktu
Komplet panewek korbowodowych P1 nominalnych bimetalicznych do silnika S-301A/S-312, odpowiedzialnych za podparcie czopa korbowodu i utrzymanie ciśnienia oleju, montowanych w układzie korbowym; pasuje do Ursus C-328
Opis produktu Komplet panewek korbowodowych nominalnych (P1) przeznaczony do silników S-301A oraz S-312 stosowanych w ciągnikach Ursus C-328. Wykonane jako bimetaliczne, zapewniają stabilne podparcie czopa korbowodu, redukują tarcie i utrzymują prawidłową szczelinę olejową. ZNMR ENGINE PARTS gwarantuje wysoką odporność na zużycie i właściwą pracę w warunkach dużych obciążeń.
Specyfikacja techniczna – Typ: panewki korbowodowe nominalne P1 – Wykonanie: bimetaliczne (stal + stop łożyskowy) – Zastosowanie: podparcie czopa korbowodu i stabilizacja układu korbowego – Montaż: w główce korbowodu silnika S-301A/S-312 – Wymiary: wymiar nominalny – brak nadwymiaru – Funkcja: utrzymanie właściwego smarowania i redukcja tarcia
Numery katalogowe : 42031010, 90130120
Zastosowanie, pasuje do – ciągniki Ursus C-328 z silnikiem S-301A, 2 cylindry – ciągniki Ursus C-328 z silnikiem S-312 (wersje przejściowe), 2 cylindry – Uwaga: nie pasują do C-330/C-330M (inne wymiary czopa korbowodu)
Zalety produktu (charakterystyka) – wysoka trwałość warstwy ślizgowej – stabilne podparcie czopa i pewna praca układu korbowego – odporność na zatarcia i obciążenia dynamiczne – zgodność wymiarowa z oryginałem – precyzyjne wykonanie ułatwiające montaż
Porada serwisowa Przed montażem należy skontrolować średnicę czopa korbowodowego oraz luz montażowy przy użyciu plastigage. Panewki montować na czysty i naoliwiony czop. Po uruchomieniu silnika obserwować ciśnienie oleju i unikać wysokich obciążeń podczas pierwszych godzin pracy.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – stukanie w dolnej części silnika – spadek ciśnienia oleju – opiłki metalu w filtrze lub misce olejowej – nadmierne luzy na korbowodzie – grzanie się korbowodu lub zacieranie
Skutki zaniedbania wymiany – zatarcie czopa korbowego – uszkodzenie korbowodu i wału korbowego – gwałtowny spadek ciśnienia oleju – rozległa awaria silnika wymagająca generalnego remontu