Komplet panewek korbowodowych N100 4-szlif, bimetaliczne, C-330 50103914, 90060124 ZNMR ENGINE PARTS

  • Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.343kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-266
  • Nr handlowy: 50103910, 90060124, 42012067
  • Kod EAN: 5906872015386
  • Drukuj
58,00 zł 47,15 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

ZNMR ENGINE PARTS reprezentuje międzynarodową grupę producencką specjalizującą się w produkcji części silnikowych DIESLA w zakresie elementów i budowy układów korbowych dla motoryzacji.

Pierwsze doświadczenie zdobyła gdy powstała linia produkcyjna panewek korbowodowych i tulejek, która została uruchomiona w latach 90-tych XX wieku.
Następnie uruchomiona została stopniowo produkcja pierścieni tłokowych, głowic i bloków cylindrowych oraz uszczelek i pomp wody.

W międzyczasie firma uzyskała certyfikat ISO 9001:2000 a jej dostawy na rynek pierwotny producentów silników (OEM) przekroczył 50% produkcji.

Obecnie roczna produkcja bloków i głowic silnikowych przekracza łącznie ponad 500 tys. sztuk i dotyczy pojazdów rynków amerykańskich, rosyjskich, niemieckich i japońskich.
Opis produktu

Opis produktu

Komplet panewek korbowodowych N100 po czwartym szlifie, bimetalicznych, przeznaczonych do stabilnego prowadzenia i smarowania czopa korbowodu wału korbowego w silniku po obróbce; pasuje do Ursus C-330

Opis produktu
Panewki korbowodowe N100 stosowane są w silnikach po czwartym szlifie czopa wału korbowego, gdzie konieczna jest kompensacja znacznego zmniejszenia średnicy czopa. Zapewniają właściwy film olejowy, redukcję tarcia oraz stabilną pracę układu korbowo-tłokowego. Konstrukcja bimetaliczna gwarantuje dużą trwałość i odporność na przeciążenia.

Specyfikacja techniczna
• Typ: panewki korbowodowe N100 (4-szlif)
• Konstrukcja: bimetaliczna
• Przeznaczenie: czopy korbowodowe wału korbowego
• Montaż: w korbowodzie silnika Ursus C-330
• Funkcja: kompensacja średnicy czopa i zapewnienie właściwego smarowania

Numery katalogowe:
50103914, 90060124

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C
ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C

Zalety produktu (charakterystyka)
• wysoka odporność na tarcie dzięki konstrukcji bimetalicznej
• dopasowane do wałów po czwartym szlifie
• stabilna praca układu korbowo-tłokowego
• odporność na przegrzewanie i zatarcia
• pełna zgodność wymiarowa z oryginałem

Porada serwisowa
Przed montażem sprawdzić średnicę i owalizację czopa wału po szlifie. Powierzchnie robocze dokładnie oczyścić i nasmarować olejem. Po złożeniu silnika kontrolować ciśnienie oleju w pierwszych minutach pracy i wykonać ponowną kontrolę po rozgrzaniu.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
• metaliczne stuki z okolic układu korbowego
• spadek ciśnienia oleju
• przebarwienia lub rysy na panewkach
• pojawianie się opiłków metalu w misce olejowej

Skutki zaniedbania wymiany
• obrócenie panewki i zatarcie wału korbowego
• uszkodzenie korbowodów i układu smarowania
• poważna awaria jednostki napędowej
• zwiększone drgania i obniżona trwałość silnika

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE