Komplet panewek korbowodowych N050 2-szlif, bimetaliczne, C-330 50103912, 90060122 ZNMR ENGINE PARTS

  • Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.311kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-261
  • Nr handlowy: 50103910, 90060122, 42012067
  • Kod EAN: 5906872015355
  • Drukuj
56,00 zł 45,53 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

ZNMR ENGINE PARTS reprezentuje międzynarodową grupę producencką specjalizującą się w produkcji części silnikowych DIESLA w zakresie elementów i budowy układów korbowych dla motoryzacji.

Pierwsze doświadczenie zdobyła gdy powstała linia produkcyjna panewek korbowodowych i tulejek, która została uruchomiona w latach 90-tych XX wieku.
Następnie uruchomiona została stopniowo produkcja pierścieni tłokowych, głowic i bloków cylindrowych oraz uszczelek i pomp wody.

W międzyczasie firma uzyskała certyfikat ISO 9001:2000 a jej dostawy na rynek pierwotny producentów silników (OEM) przekroczył 50% produkcji.

Obecnie roczna produkcja bloków i głowic silnikowych przekracza łącznie ponad 500 tys. sztuk i dotyczy pojazdów rynków amerykańskich, rosyjskich, niemieckich i japońskich.
Opis produktu

Opis produktu

Komplet panewek korbowodowych N050 po drugim szlifie, bimetalicznych, przeznaczonych do prowadzenia i smarowania czopa korbowodu wału korbowego w silniku po szlifie; pasuje do Ursus C-330

Opis produktu
Panewki korbowodowe N050 stosowane są w silnikach po drugim szlifie czopa wału korbowego, kompensując zwiększoną średnicę powierzchni roboczej. Zapewniają stabilne prowadzenie korbowodu oraz prawidłowy film olejowy. Konstrukcja bimetaliczna gwarantuje wysoką odporność na tarcie i obciążenia dynamiczne.

Specyfikacja techniczna
• Typ: panewki korbowodowe N050 (2-szlif)
• Konstrukcja: bimetaliczna
• Przeznaczenie: czopy korbowodowe wału korbowego
• Montaż: w korbowodzie silnika Ursus C-330
• Funkcja: utrzymanie właściwego luzu olejowego i stabilnej pracy układu korbowego

Numery katalogowe:
50103912, 90060122

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C
ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C

Zalety produktu (charakterystyka)
• wysoka odporność na tarcie dzięki konstrukcji bimetalicznej
• idealne dopasowanie do wałów po drugim szlifie
• stabilna i cicha praca układu korbowo-tłokowego
• zwiększona trwałość i odporność na przegrzewanie
• zgodność wymiarowa z oryginalną specyfikacją Ursus

Porada serwisowa
Przed montażem zmierzyć średnicę czopa wału po drugim szlifie oraz sprawdzić owalizację. Powierzchnie montażowe dokładnie oczyścić i nasmarować olejem. Po złożeniu silnika kontrolować ciśnienie oleju podczas pierwszych minut pracy.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
• stuki lub metaliczne odgłosy z dolnej części silnika
• spadek ciśnienia oleju
• rysy lub przebarwienia na panewkach
• obecność opiłków metalu w misce olejowej

Skutki zaniedbania wymiany
• obrócenie panewki i zatarcie wału korbowego
• uszkodzenie korbowodów i układu smarowania
• wysokie koszty naprawy całej jednostki napędowej
• niestabilna praca silnika i wzrost drgań

Dane techniczne

Dane techniczne

Zamienniki
POLECANE