Komplet panewek korbowodowych N025 1-szlif, bimetaliczne, C-330 50103911, 90060121 ZNMR ENGINE PARTS

  • Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.289kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-259
  • Nr handlowy: 50103911, 90060121, 42032101, 42012067
  • Kod EAN: 5906872015331
  • Drukuj
56,00 zł 45,53 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

ZNMR ENGINE PARTS reprezentuje międzynarodową grupę producencką specjalizującą się w produkcji części silnikowych DIESLA w zakresie elementów i budowy układów korbowych dla motoryzacji.

Pierwsze doświadczenie zdobyła gdy powstała linia produkcyjna panewek korbowodowych i tulejek, która została uruchomiona w latach 90-tych XX wieku.
Następnie uruchomiona została stopniowo produkcja pierścieni tłokowych, głowic i bloków cylindrowych oraz uszczelek i pomp wody.

W międzyczasie firma uzyskała certyfikat ISO 9001:2000 a jej dostawy na rynek pierwotny producentów silników (OEM) przekroczył 50% produkcji.

Obecnie roczna produkcja bloków i głowic silnikowych przekracza łącznie ponad 500 tys. sztuk i dotyczy pojazdów rynków amerykańskich, rosyjskich, niemieckich i japońskich.
Opis produktu

Opis produktu

Komplet panewek korbowodowych N025 po pierwszym szlifie, bimetalicznych, zapewniających prawidłowe smarowanie i prowadzenie czopa korbowodu wału korbowego w silniku; pasuje do Ursus C-330

Opis produktu
Panewki korbowodowe N025 przeznaczone są do wałów korbowych po pierwszym szlifie, kompensując zwiększoną średnicę czopa. Odpowiadają za stabilne prowadzenie układu korbowo-tłokowego oraz utrzymanie właściwych warunków smarowania. Konstrukcja bimetaliczna zapewnia dużą trwałość i odporność na obciążenia.

Specyfikacja techniczna
• Typ: panewki korbowodowe N025 (1-szlif)
• Konstrukcja: bimetaliczna
• Przeznaczenie: czopy korbowodowe wału korbowego
• Montaż: w korbowodzie silnika Ursus C-330
• Funkcja: zapewnienie właściwego luzu olejowego i prawidłowej pracy układu

Numery katalogowe:
50103911, 90060121

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C,
ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C,

Zalety produktu (charakterystyka)
• wysoka odporność na zużycie dzięki warstwie bimetalicznej
• precyzyjne dopasowanie do wałów po pierwszym szlifie
• stabilna praca silnika nawet przy dużych obciążeniach
• zgodność wymiarowa z oryginalnymi podzespołami
• dłuższa żywotność i odporność na przegrzewanie

Porada serwisowa
Przed montażem sprawdzić średnicę czopa wału po szlifie oraz owalizację. Panewki montować na czystej i nasmarowanej powierzchni. Po uruchomieniu silnika koniecznie skontrolować ciśnienie oleju i ewentualne wycieki.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
• stuki dochodzące z dolnej części silnika
• spadek ciśnienia oleju
• widoczne rysy lub przegrzanie powierzchni panewek
• opiłki metalu w misce olejowej

Skutki zaniedbania wymiany
• obrócenie panewki i zatarcie wału korbowego
• uszkodzenie korbowodów i wału
• poważna i kosztowna awaria jednostki napędowej
• utrata stabilności pracy silnika i wzrost drgań

Dane techniczne

Dane techniczne

Zamienniki
POLECANE