Komplet panewek korbowodowych N025 1-szlif, bimetaliczne, C-330 50103911, 90060121 Bimet

  • Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.28kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-260
  • Nr handlowy: 50103910, 90060121, 42012067
  • Kod EAN: 5906872015348
  • Drukuj
191,00 zł 155,28 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Firma produkcyjna Bimet jest dziś częścią globalnego koncernu, zatrudnia 800 osób i produkuje dla największych marek na świecie.
A wszystko zaczęło się w 1945 roku kiedy to powstała Wytwórnia Łożysk Ślizgowych. Na początku lat 90-tych XX wieku większość akcji przedsiębiorstwa od Skarbu Państwa odkupiła spółka pracownicza Inwest Bimet i banki komercyjne. W 1998 przedsiębiorstwo zostało sprzedane firmie Federal-Mogul Corporation, amerykańskiej korporacji z siedzibą w Southfield.
Obecnie pod nazwą Federal-Mogul Bimet w Gdańsku (województwo pomorskie) produkuje proszki brązów bezołowiowych oraz taśmy bimetalowe, a z nich łożyska ślizgowe: panewki oraz tuleje. Prawie 100 proc. produkcji OEM firma eksportuje, głównie do krajów europejskich.
Opis produktu

Opis produktu

Komplet panewek korbowodowych N025 po pierwszym szlifie, bimetalicznych, zapewniających prawidłowe prowadzenie i smarowanie czopa korbowodu wału korbowego w silniku; pasuje do Ursus C-330
Opis produktu
Panewki korbowodowe N025 przeznaczone są do wałów korbowych po pierwszym szlifie i kompensują zwiększoną średnicę czopa. Odpowiadają za właściwe prowadzenie czopa korbowodu oraz utrzymanie stabilnego filmu olejowego. Wykonane w technologii bimetalicznej, zapewniają wysoką trwałość i odporność na obciążenia.

Specyfikacja techniczna
• Typ: panewki korbowodowe N025 (1-szlif)
• Konstrukcja: bimetaliczna
• Przeznaczenie: czopy korbowodowe wału korbowego
• Montaż: w korbowodzie silnika Ursus C-330
• Funkcja: utrzymanie właściwego luzu olejowego i płynnej pracy układu korbowego

Numery katalogowe:
50103911, 90060121

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C
ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C

Zalety produktu (charakterystyka)
• wysoka odporność na tarcie dzięki konstrukcji bimetalicznej
• precyzyjne dopasowanie do wałów po pierwszym szlifie
• stabilna praca układu korbowego pod obciążeniem
• zgodność wymiarowa z oryginalnymi podzespołami
• trwałość i odporność na przegrzewanie

Porada serwisowa
Przed montażem sprawdzić średnicę i owalizację czopa wału. Wszystkie powierzchnie dokładnie oczyścić i nasmarować olejem. Po złożeniu silnika skontrolować ciśnienie oleju oraz ewentualne wycieki podczas pierwszych minut pracy.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
• stuki pochodzące z dolnej części silnika
• spadek ciśnienia oleju
• widoczne rysy lub przebarwienia na panewkach
• obecność opiłków w misce olejowej

Skutki zaniedbania wymiany
• obrócenie panewki i zatarcie wału korbowego
• uszkodzenie korbowodów i układu smarowania
• ryzyko poważnej awarii silnika
• zwiększone drgania i niestabilna praca jednostki

Dane techniczne

Dane techniczne

Producent: Bimet
Zamienniki
POLECANE