Komplet panewek korbowodowych N000 nominał, bimetaliczne, C-330 50103910, 90060120 ZNMR ENGINE PARTS

  • Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.283kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-257
  • Nr handlowy: 50103910, 90060120, 50103910, 42012067
  • Kod EAN: 5906872015324
  • Drukuj
56,00 zł 45,53 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

ZNMR ENGINE PARTS reprezentuje międzynarodową grupę producencką specjalizującą się w produkcji części silnikowych DIESLA w zakresie elementów i budowy układów korbowych dla motoryzacji.

Pierwsze doświadczenie zdobyła gdy powstała linia produkcyjna panewek korbowodowych i tulejek, która została uruchomiona w latach 90-tych XX wieku.
Następnie uruchomiona została stopniowo produkcja pierścieni tłokowych, głowic i bloków cylindrowych oraz uszczelek i pomp wody.

W międzyczasie firma uzyskała certyfikat ISO 9001:2000 a jej dostawy na rynek pierwotny producentów silników (OEM) przekroczył 50% produkcji.

Obecnie roczna produkcja bloków i głowic silnikowych przekracza łącznie ponad 500 tys. sztuk i dotyczy pojazdów rynków amerykańskich, rosyjskich, niemieckich i japońskich.
Opis produktu

Opis produktu

Komplet panewek korbowodowych nominalnych N000, bimetalicznych, zapewniających prawidłowe osiowanie i smarowanie czopa korbowodu wału korbowego w silniku; pasuje do Ursus C-330

Opis produktu
Komplet panewek korbowodowych odpowiada za prawidłowe prowadzenie i podparcie czopów wału korbowego w silniku. Zapewniają stabilną pracę układu korbowo-tłokowego oraz redukcję tarcia. Wykonane jako elementy bimetaliczne, gwarantują wysoką odporność na zużycie i obciążenia dynamiczne.

Specyfikacja techniczna
• Typ: panewki korbowodowe nominalne N000
• Konstrukcja: bimetaliczna
• Przeznaczenie: czopy korbowodowe wału korbowego
• Montaż: w korbowodach silnika Ursus C-330
• Funkcja: prowadzenie czopa i utrzymanie stabilnej warstwy olejowej

Numery katalogowe :
50103910, 90060120

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 1 cylinder
ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 1 cylinder

Zalety produktu (charakterystyka)
• wysoka odporność na tarcie dzięki konstrukcji bimetalicznej
• dokładna obróbka zapewniająca prawidłowe pasowanie
• stabilna praca układu korbowego pod obciążeniem
• zgodność wymiarowa z oryginalnymi podzespołami
• trwałość i odporność na przegrzewanie

Porada serwisowa
Przed montażem sprawdzić owalizację czopów wału oraz luzy montażowe. Panewki montować na czystej powierzchni korbowodu i pokrywy. Po złożeniu silnika skontrolować ciśnienie oleju i wykonać regulację zgodnie z instrukcją serwisową.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
• stukanie w okolicach dołu silnika
• nadmierny luz na czopie korbowodu
• spadek ciśnienia oleju
• pojawianie się opiłków metalu w misce olejowej

Skutki zaniedbania wymiany
• ryzyko obrócenia panewki i zatarcia silnika
• uszkodzenie wału korbowego i korbowodów
• kosztowna i rozległa naprawa jednostki napędowej
• niestabilna praca silnika i zwiększone drgania

Dane techniczne

Dane techniczne

Zamienniki
POLECANE