ZNMR ENGINE PARTS reprezentuje międzynarodową grupę producencką specjalizującą się w produkcji części silnikowych DIESLA w zakresie elementów i budowy układów korbowych dla motoryzacji.
Pierwsze doświadczenie zdobyła gdy powstała linia produkcyjna panewek korbowodowych i tulejek, która została uruchomiona w latach 90-tych XX wieku.
Następnie uruchomiona została stopniowo produkcja pierścieni tłokowych, głowic i bloków cylindrowych oraz uszczelek i pomp wody.
W międzyczasie firma uzyskała certyfikat ISO 9001:2000 a jej dostawy na rynek pierwotny producentów silników (OEM) przekroczył 50% produkcji.
Obecnie roczna produkcja bloków i głowic silnikowych przekracza łącznie ponad 500 tys. sztuk i dotyczy pojazdów rynków amerykańskich, rosyjskich, niemieckich i japońskich.
Opis produktu
Opis produktu
Komplet panewek głównych P2 podszlif bimetalicznych do wału korbowego silnika zapewniających stabilne łożyskowanie i prawidłowe smarowanie w bloku silnika ciągnika Ursus C-328/C-328M Opis produktu Komplet panewek głównych P2 podszlif to elementy łożyskowania wału korbowego przeznaczone do silników po szlifie czopów głównych. Zapewniają prawidłowe osadzenie wału, redukcję tarcia oraz stabilny film olejowy podczas pracy. Wykonanie bimetaliczne gwarantuje odporność na przeciążenia i długą żywotność w trudnych warunkach polowych.
Specyfikacja techniczna Typ: panewki główne P2 (podszlif) Wersja: bimetaliczne Przeznaczenie: wał korbowy po szlifie czopów głównych Montaż: blok silnika + podpory wału Konstrukcja: warstwa ślizgowa wzmacniana, odporna na przegrzewanie
Numery katalogowe : 42011131, 90130231
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-328 z silnikiem S-312A, 2 cylindry ciągniki Ursus C-328M z silnikiem S-312A, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – idealne dopasowanie do wałów po drugim szlifie – wysoka odporność warstwy bimetalicznej na zatarcie – równomierny rozkład filmu olejowego – precyzyjna geometria zapewniająca stabilną pracę silnika – zwiększona trwałość w warunkach dużego obciążenia
Porada serwisowa Przed montażem skontroluj średnice czopów głównych oraz dopasowanie panewek do gniazd w bloku. Zaleca się smarowanie powierzchni ślizgowych olejem silnikowym podczas montażu i wykonanie pomiaru ciśnienia oleju po pierwszym uruchomieniu.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – spadek ciśnienia oleju – metaliczne stuki przy rozruchu i niskich obrotach – nadmierne luzy wału korbowego – widoczne przetarcia lub zatarcia na powierzchni ślizgowej
Skutki zaniedbania wymiany – ryzyko obrócenia panewki – zatarcie wału korbowego – kosztowny remont kapitalny silnika – gwałtowny spadek ciśnienia oleju i utrata mocy