ZNMR ENGINE PARTS reprezentuje międzynarodową grupę producencką specjalizującą się w produkcji części silnikowych DIESLA w zakresie elementów i budowy układów korbowych dla motoryzacji.
Pierwsze doświadczenie zdobyła gdy powstała linia produkcyjna panewek korbowodowych i tulejek, która została uruchomiona w latach 90-tych XX wieku.
Następnie uruchomiona została stopniowo produkcja pierścieni tłokowych, głowic i bloków cylindrowych oraz uszczelek i pomp wody.
W międzyczasie firma uzyskała certyfikat ISO 9001:2000 a jej dostawy na rynek pierwotny producentów silników (OEM) przekroczył 50% produkcji.
Obecnie roczna produkcja bloków i głowic silnikowych przekracza łącznie ponad 500 tys. sztuk i dotyczy pojazdów rynków amerykańskich, rosyjskich, niemieckich i japońskich.
Opis produktu
Opis produktu
Komplet panewek głównych N100 pod czwarty szlif bimetalicznych do wału korbowego silnika zapewniających stabilne łożyskowanie i równomierne smarowanie w bloku silnika ciągnika Ursus C-330/C-330M; ZNMR ENGINE PARTS Opis produktu Komplet panewek głównych N100 (4-szlif) przeznaczony jest do wałów korbowych po czwartym szlifie czopów głównych w silniku S-312C stosowanym w ciągnikach Ursus C-330. Panewki odpowiadają za precyzyjne prowadzenie wału, redukcję tarcia oraz utrzymanie właściwego filmu olejowego. Konstrukcja bimetaliczna charakteryzuje się wysoką odpornością na przegrzewanie i obciążenia, gwarantując długą i stabilną pracę silnika w warunkach polowych. Specyfikacja techniczna Typ: panewki główne N100 (czwarty szlif) Wersja: bimetaliczne Zastosowanie: wał korbowy po czwartym szlifie czopów głównych Montaż: blok silnika + podpory wału Konstrukcja: powierzchnia ślizgowa o zwiększonej odporności na zatarcie
Numery katalogowe : 42012134, 90060234
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – idealne dopasowanie do wałów po czwartym szlifie – odporność na wysokie temperatury i intensywne obciążenia – stabilne prowadzenie wału i równomierne smarowanie – wysoka precyzja wykonania zgodna z gniazdami w bloku – długa żywotność i niezawodność w pracy rolniczej
Porada serwisowa Przed montażem skontroluj wymiary czopów głównych i czystość gniazd w bloku silnika. Zawsze smaruj powierzchnie ślizgowe świeżym olejem silnikowym. Po uruchomieniu wykonaj pomiar ciśnienia oleju i zwróć uwagę na ewentualne stuki wału korbowego.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – metaliczne stuki na biegu jałowym – spadek ciśnienia oleju – powiększony luz promieniowy wału – widoczne przetarcia, przebarwienia lub zatarcia
Skutki zaniedbania wymiany – obrócenie panewki i uszkodzenie bloku silnika – zatarcie wału korbowego – konieczność kosztownego remontu kapitalnego – ryzyko utraty mocy i awarii podczas pracy w polu