ZNMR ENGINE PARTS reprezentuje międzynarodową grupę producencką specjalizującą się w produkcji części silnikowych DIESLA w zakresie elementów i budowy układów korbowych dla motoryzacji.
Pierwsze doświadczenie zdobyła gdy powstała linia produkcyjna panewek korbowodowych i tulejek, która została uruchomiona w latach 90-tych XX wieku.
Następnie uruchomiona została stopniowo produkcja pierścieni tłokowych, głowic i bloków cylindrowych oraz uszczelek i pomp wody.
W międzyczasie firma uzyskała certyfikat ISO 9001:2000 a jej dostawy na rynek pierwotny producentów silników (OEM) przekroczył 50% produkcji.
Obecnie roczna produkcja bloków i głowic silnikowych przekracza łącznie ponad 500 tys. sztuk i dotyczy pojazdów rynków amerykańskich, rosyjskich, niemieckich i japońskich.
Opis produktu
Opis produktu
Komplet panewek głównych N100 pod czwarty szlif bimetalicznych do łożyskowania wału korbowego w bloku silnika zapewniających stabilne smarowanie i osiowe prowadzenie w ciągniku Ursus C-328/C-328M Opis produktu Komplet panewek głównych N100 (4-szlif) przeznaczony jest do silników Ursus C-328 po czwartym szlifie czopów głównych wału korbowego. Panewki odpowiadają za utrzymanie właściwej geometrii wału, zmniejszenie tarcia oraz zapewnienie równomiernego filmu olejowego. Konstrukcja bimetaliczna gwarantuje wysoką odporność na przeciążenia oraz pewną pracę w warunkach dużego obciążenia.
Specyfikacja techniczna Typ: panewki główne N100 (czwarty szlif) Wersja: bimetaliczne Zastosowanie: wał korbowy po czwartym szlifie czopów głównych Montaż: blok silnika + podpory wału Konstrukcja: wzmocniona warstwa ślizgowa o zwiększonej odporności na zatarcie
Numery katalogowe : 42011135, 90130235
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-328 z silnikiem S-312A, 2 cylindry ciągniki Ursus C-328M z silnikiem S-312A, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – idealne dopasowanie do wałów po czwartym szlifie – wysoka odporność na przegrzewanie i zużycie – stabilna geometria łożyskowania wału – równomierny rozkład filmu olejowego – długa trwałość nawet przy intensywnej eksploatacji
Porada serwisowa Przed montażem zweryfikuj wymiary czopów głównych wału oraz stan gniazd w bloku. Zawsze smaruj powierzchnie ślizgowe olejem silnikowym przed złożeniem. Po pierwszym uruchomieniu wykonaj kontrolny pomiar ciśnienia oleju i sprawdź brak niepokojących odgłosów.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – stukanie wału na biegu jałowym – niskie ciśnienie oleju – powiększone luzy promieniowe – przebarwienia, przytarcia lub zatarcia na powierzchni ślizgowej
Skutki zaniedbania wymiany – obrócenie panewki i uszkodzenie bloku silnika – całkowite zatarcie wału korbowego – konieczność kosztownego remontu kapitalnego – ryzyko awarii podczas pracy w polu i utrata mocy ciągnika