ZNMR ENGINE PARTS reprezentuje międzynarodową grupę producencką specjalizującą się w produkcji części silnikowych DIESLA w zakresie elementów i budowy układów korbowych dla motoryzacji.
Pierwsze doświadczenie zdobyła gdy powstała linia produkcyjna panewek korbowodowych i tulejek, która została uruchomiona w latach 90-tych XX wieku.
Następnie uruchomiona została stopniowo produkcja pierścieni tłokowych, głowic i bloków cylindrowych oraz uszczelek i pomp wody.
W międzyczasie firma uzyskała certyfikat ISO 9001:2000 a jej dostawy na rynek pierwotny producentów silników (OEM) przekroczył 50% produkcji.
Obecnie roczna produkcja bloków i głowic silnikowych przekracza łącznie ponad 500 tys. sztuk i dotyczy pojazdów rynków amerykańskich, rosyjskich, niemieckich i japońskich.
Opis produktu
Opis produktu
Komplet panewek głównych N075 pod trzeci szlif bimetalicznych do wału korbowego silnika zapewniających stabilne łożyskowanie i równomierne smarowanie w bloku silnika ciągnika Ursus C-330/C-330M; ZNMR ENGINE PARTS Opis produktu Komplet panewek głównych N075 (3-szlif) przeznaczony jest do wałów korbowych po trzecim szlifie czopów głównych w silniku S-312C stosowanym w Ursusie C-330. Panewki zapewniają precyzyjne prowadzenie wału, ograniczenie tarcia oraz utrzymanie odpowiedniego filmu olejowego. Konstrukcja bimetaliczna gwarantuje dużą wytrzymałość, odporność na zatarcia i stabilną pracę w wymagających warunkach polowych.
Specyfikacja techniczna Typ: panewki główne N075 (trzeci szlif) Wersja: bimetaliczne Zastosowanie: wał korbowy po trzecim szlifie czopów głównych Montaż: blok silnika + podpory wału Konstrukcja: dwuwarstwowa powierzchnia ślizgowa odporna na przegrzewanie
Numery katalogowe : 42012133, 90060233
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – idealne dopasowanie do wału po trzecim szlifie – wysoka odporność na tarcie, temperaturę i przeciążenia – stabilne prowadzenie wału i pełne smarowanie – precyzyjna zgodność wymiarowa z blokiem silnika – długa trwałość i bezproblemowa eksploatacja
Porada serwisowa Przed montażem sprawdź średnicę czopów głównych wału oraz czystość gniazd w bloku. Nasmaruj powierzchnie ślizgowe olejem silnikowym. Po uruchomieniu silnika wykonaj kontrolny pomiar ciśnienia oleju oraz zwróć uwagę na nietypowe odgłosy.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – metaliczne stuki na wolnych obrotach – obniżone ciśnienie oleju – nadmierny luz wału korbowego – widoczne przebarwienia, przetarcia lub zatarcia panewek
Skutki zaniedbania wymiany – obrócenie panewki i uszkodzenie gniazd w bloku – zatarcie wału korbowego – konieczność przeprowadzenia kosztownego remontu – ryzyko nagłej awarii i utraty mocy podczas pracy