ZNMR ENGINE PARTS reprezentuje międzynarodową grupę producencką specjalizującą się w produkcji części silnikowych DIESLA w zakresie elementów i budowy układów korbowych dla motoryzacji.
Pierwsze doświadczenie zdobyła gdy powstała linia produkcyjna panewek korbowodowych i tulejek, która została uruchomiona w latach 90-tych XX wieku.
Następnie uruchomiona została stopniowo produkcja pierścieni tłokowych, głowic i bloków cylindrowych oraz uszczelek i pomp wody.
W międzyczasie firma uzyskała certyfikat ISO 9001:2000 a jej dostawy na rynek pierwotny producentów silników (OEM) przekroczył 50% produkcji.
Obecnie roczna produkcja bloków i głowic silnikowych przekracza łącznie ponad 500 tys. sztuk i dotyczy pojazdów rynków amerykańskich, rosyjskich, niemieckich i japońskich.
Opis produktu
Opis produktu
Komplet panewek głównych N025 pod pierwszy szlif bimetalicznych do wału korbowego silnika zapewniających stabilne łożyskowanie i prawidłowe smarowanie w bloku silnika ciągnika Ursus C-330/C-330M; ZNMR ENGINE PARTS Opis produktu Komplet panewek głównych N025 (1-szlif) przeznaczony jest do wału korbowego po pierwszym szlifie czopów głównych w silniku S-312C. Panewki zapewniają właściwe prowadzenie wału, ograniczenie tarcia oraz równomierny rozkład filmu olejowego. Wykonane w technologii bimetalicznej, charakteryzują się wysoką odpornością na przegrzewanie i zużycie podczas pracy w trudnych warunkach polowych.
Specyfikacja techniczna Typ: panewki główne N025 (pierwszy szlif) Wersja: bimetaliczne Zastosowanie: wał korbowy po pierwszym szlifie czopów głównych Montaż: blok silnika + podpory wału Konstrukcja: dwuwarstwowa, powierzchnia ślizgowa o zwiększonej odporności na zatarcie
Numery katalogowe 42012131, 90060231 Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – idealne dopasowanie do wału po pierwszym szlifie – odporność bimetalu na wysokie temperatury i obciążenia – stabilne prowadzenie i cicha praca wału korbowego – wysoka precyzja wykonania zapewniająca długą żywotność – zgodność wymiarowa z oryginalnymi gniazdami w bloku
Porada serwisowa Przed montażem wykonaj pomiar średnic czopów głównych i sprawdź czystość gniazd w bloku. Zaleca się nasmarowanie powierzchni ślizgowych świeżym olejem silnikowym oraz wykonanie pomiaru ciśnienia oleju po pierwszym uruchomieniu. Warto skontrolować także stan pompy oleju.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – metaliczne stuki na wolnych obrotach – spadek ciśnienia oleju – zbyt duży luz wału korbowego – widoczne przetarcia, zatarcia lub przebarwienia na powierzchni panewek
Skutki zaniedbania wymiany – ryzyko obrócenia panewki i uszkodzenia bloku – zatarcie wału korbowego – konieczność kosztownego remontu kapitalnego – utrata mocy i możliwość nagłej awarii silnika podczas pracy