ZNMR ENGINE PARTS reprezentuje międzynarodową grupę producencką specjalizującą się w produkcji części silnikowych DIESLA w zakresie elementów i budowy układów korbowych dla motoryzacji.
Pierwsze doświadczenie zdobyła gdy powstała linia produkcyjna panewek korbowodowych i tulejek, która została uruchomiona w latach 90-tych XX wieku.
Następnie uruchomiona została stopniowo produkcja pierścieni tłokowych, głowic i bloków cylindrowych oraz uszczelek i pomp wody.
W międzyczasie firma uzyskała certyfikat ISO 9001:2000 a jej dostawy na rynek pierwotny producentów silników (OEM) przekroczył 50% produkcji.
Obecnie roczna produkcja bloków i głowic silnikowych przekracza łącznie ponad 500 tys. sztuk i dotyczy pojazdów rynków amerykańskich, rosyjskich, niemieckich i japońskich.
Opis produktu
Opis produktu
Komplet panewek głównych N025 pod pierwszy szlif bimetalicznych do łożyskowania wału korbowego w bloku silnika zapewniających stabilne smarowanie i poprawną osiowość w ciągniku Ursus C-328/C-328M
Opis produktu Komplet panewek głównych N025 (1-szlif) przeznaczony jest do silników po pierwszym szlifie czopów głównych wału korbowego. Elementy te odpowiadają za precyzyjne prowadzenie wału, redukcję tarcia oraz utrzymanie prawidłowego filmu olejowego. Konstrukcja bimetaliczna zapewnia wysoką odporność na przeciążenia i trwałość w pracy pod dużym obciążeniem. Specyfikacja techniczna Typ: panewki główne N025 (pierwszy szlif) Wersja: bimetaliczne Zastosowanie: wał korbowy po pierwszym szlifie czopów głównych Montaż: blok silnika + podpory wału Konstrukcja: warstwa ślizgowa o zwiększonej odporności na zatarcie
Numery katalogowe : 42011132, 90130232
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-328 z silnikiem S-312A, 2 cylindry ciągniki Ursus C-328M z silnikiem S-312A, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – dokładne dopasowanie do wałów po pierwszym szlifie – wysoka odporność bimetalu na zużycie i przegrzewanie – zapewnienie stabilnego smarowania i osiowości wału – precyzyjne wykonanie gwarantujące długą trwałość – odporność na pracę w warunkach dużego obciążenia
Porada serwisowa Przed montażem sprawdź średnice czopów głównych oraz dopasowanie do gniazd w bloku. Zaleca się nasmarowanie panewek olejem silnikowym podczas montażu i kontrolę ciśnienia oleju po uruchomieniu silnika. Warto również ocenić stan pompy oleju i kanałów smarowania.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – metaliczne stuki podczas pracy na wolnych obrotach – spadek ciśnienia oleju – nadmierny luz wału korbowego – widoczne przetarcia, przebarwienia lub zatarcia na powierzchni ślizgowej
Skutki zaniedbania wymiany – ryzyko obrócenia panewki – zatarcie wału korbowego – konieczność przeprowadzenia kosztownego remontu generalnego – gwałtowny spadek ciśnienia oleju i utrata sprawności silnika