• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 1.08kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-170
  • Nr handlowy: 50002122
  • Kod EAN: 5906872014891
  • Drukuj
168,00 zł 136,59 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

SKROPOL a właściwie Spółdzielczy Zakład Usług Technicznych SKROPOL w Siennicy to polski producent części do ciągników i maszyn rolniczych zlokalizowany w miejscowości Siennica w województwie mazowieckim (30 km od Warszawy).

Firma SKROPOL funkcjonuje od 1980 roku a produkuje takie części jak pompy wodne oraz koła zębate, wałki uzębione i przekładnie do ciągników, kombajnów i samochodów.
Opis produktu

Opis produktu

Koło rozrządu wałka rozrządu Z-48, stalowe hartowane, z uzębieniem prostym, współpracujące z kołem pośrednim w układzie rozrządu silnika S-312C; pasuje do Ursus C-330/C-330M

Opis produktu
Koło rozrządu Z-48 montowane na wałku rozrządu silnika S-312C w ciągnikach Ursus C-330 i C-330M. Odpowiada za przeniesienie napędu z koła pośredniego oraz utrzymanie właściwej synchronizacji zaworów z pracą tłoków. Wykonane z wysokowytrzymałej stali hartowanej i precyzyjnie obrabiane. Produkt marki Skropol.

Specyfikacja techniczna
– Liczba zębów: Z-48
– Uzębienie: proste
– Montaż: na wałku rozrządu silnika S-312C
– Współpraca: koło pośrednie rozrządu i koło wału korbowego
– Materiał: stal hartowana
– Obróbka: toczenie, frezowanie, szlifowanie
Numery katalogowe:
50002122,
Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka)
– Precyzyjnie wykonany profil zęba zapewnia cichą pracę rozrządu
– Hartowana stal gwarantuje długą żywotność
– Stabilne i pewne przeniesienie napędu
– Odporność na obciążenia i zużycie
– Zgodność wymiarowa z oryginałem Ursus

Porada serwisowa
Podczas montażu należy ustawić znaki rozrządu na kole wałka i kole pośrednim. Zaleca się kontrolę luzów wałka rozrządu oraz stanu tulejek. W przypadku nadmiernego hałasu układu warto skontrolować również osiowanie koła pośredniego.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– Głośna, metaliczna praca rozrządu
– Wybite lub ukruszone zęby
– Trudności z uruchamianiem silnika
– Spadek mocy i niestabilna praca jednostki
– Wibracje w okolicy pokrywy rozrządu

Skutki zaniedbania wymiany
– Pogorszenie synchronizacji zaworów
– Ryzyko przeskoczenia rozrządu
– Uszkodzenie pozostałych kół rozrządu
– Możliwość poważnych awarii silnika
– Wysokie koszty naprawy jednostki napędowej

Dane techniczne

Dane techniczne

Producent: Skropol
POLECANE