• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 1.406kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-077
  • Nr handlowy: 42040110
  • Kod EAN: 5906872014297
  • Drukuj
196,00 zł 159,35 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

SKROPOL a właściwie Spółdzielczy Zakład Usług Technicznych SKROPOL w Siennicy to polski producent części do ciągników i maszyn rolniczych zlokalizowany w miejscowości Siennica w województwie mazowieckim (30 km od Warszawy).

Firma SKROPOL funkcjonuje od 1980 roku a produkuje takie części jak pompy wodne oraz koła zębate, wałki uzębione i przekładnie do ciągników, kombajnów i samochodów.
Opis produktu

Opis produktu

Koło rozrządu pośrednie Z-48 z tuleją ślizgową do napędu wałka rozrządu, montowane w przednim korpusie silnika, zapewniające prawidłową synchronizację układu rozrządu; pasuje do Ursus C-330
OPIS PRODUKTU
Koło rozrządu pośrednie Z-48 jest elementem układu napędu rozrządu odpowiedzialnym za przeniesienie ruchu z koła napędowego na koło wałka rozrządu. Montowane jest w przedniej pokrywie silnika i pracuje w układzie smarowania rozbryzgowego. Wykonane z utwardzanej stali, wyposażone w trwałą tuleję ślizgową o niskim współczynniku tarcia.

SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Liczba zębów: Z-48
Typ: koło pośrednie układu rozrządu
Tuleja: ślizgowa, mosiężna
Materiał koła: stal utwardzana
Montaż: przedni korpus silnika, współpraca z kołem napędowym i kołem wałka rozrządu

NUMERY KATALOGOWE:
42040110, 4204/01-10

ZASTOSOWANIE, PASUJE DO
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry

ZALETY PRODUKTU
– wysoka odporność na zużycie dzięki utwardzanej stali
– precyzyjna obróbka gwarantuje prawidłową pracę układu rozrządu
– trwała tuleja ślizgowa o zwiększonej odporności na tarcie
– stabilna praca w pełnym zakresie obrotów silnika
– pełna zgodność wymiarowa z oryginałem

PORADA SERWISOWA
Podczas montażu sprawdzić zużycie współpracujących kół oraz stan luzu osiowego. Tuleję ślizgową należy posmarować przed pierwszym uruchomieniem. Po montażu zaleca się ręczne obrócenie wałem, aby upewnić się o braku kolizji z innymi kołami.

OBJAWY USZKODZENIA LUB ZUŻYCIA
– nadmierny hałas w okolicach pokrywy rozrządu
– wyczuwalne luzy i stuki przy pracy silnika
– niestabilna praca układu rozrządu
– opiłki metalu w oleju silnikowym

SKUTKI ZANIEDBANIA WYMIANY
– możliwość rozregulowania faz rozrządu
– ryzyko uszkodzenia wałka rozrządu i kół napędowych
– pogorszenie pracy silnika i zwiększone spalanie
– poważna awaria układu rozrządu prowadząca do zatrzymania silnika

Dane techniczne

Dane techniczne

Producent: Skropol
Zamienniki
POLECANE