• Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.421kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-162
  • Nr handlowy: 50001810
  • Kod EAN: 5906872014839
  • Drukuj
99,00 zł 80,49 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

SKROPOL a właściwie Spółdzielczy Zakład Usług Technicznych SKROPOL w Siennicy to polski producent części do ciągników i maszyn rolniczych zlokalizowany w miejscowości Siennica w województwie mazowieckim (30 km od Warszawy).

Firma SKROPOL funkcjonuje od 1980 roku a produkuje takie części jak pompy wodne oraz koła zębate, wałki uzębione i przekładnie do ciągników, kombajnów i samochodów.
Opis produktu

Opis produktu

Koło rozrządu duże Z-38 wału korbowego, stalowe hartowane, z uzębieniem prostym, współpracujące z kołem pośrednim i kołem wałka rozrządu w silniku S-312C; pasuje do Ursus C-330/C-330M

Opis produktu
Koło rozrządu duże Z-38 montowane na wale korbowym silnika S-312C w ciągnikach Ursus C-330 i C-330M. Przenosi napęd na koło pośrednie oraz koło wałka rozrządu, zapewniając poprawną synchronizację pracy zaworów. Wykonane ze stali hartowanej i precyzyjnie obrabiane, gwarantuje trwałość oraz stabilną pracę układu rozrządu.

Specyfikacja techniczna
– Liczba zębów: Z-38
– Typ uzębienia: proste
– Montaż: na wale korbowym silnika S-312C
– Współpraca: koło pośrednie i koło wałka rozrządu Z-24
– Materiał: stal hartowana
– Obróbka: toczenie, frezowanie, szlifowanie

Numery katalogowe :
50001810, 5000/1810, 5000-1810, 5000.1810

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka)
– Wysoka odporność na zużycie dzięki hartowanej stali
– Stabilna i cicha praca układu rozrządu
– Precyzyjny moduł i profil zęba zgodny z oryginałem
– Dokładne pasowanie na wale korbowym
– Długa żywotność w warunkach pracy polowej

Porada serwisowa
Przy montażu ustawić znak na kole wału korbowego względem znaku na kole pośrednim. Sprawdzić klin wału oraz ewentualny luz osiowy. W przypadku hałasów układu rozrządu skontrolować również zużycie koła pośredniego.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– Metaliczne stuki w obszarze rozrządu
– Trudności z odpalaniem silnika
– Nierówna praca jednostki i spadek mocy
– Widoczne wyrobienia lub uszkodzenia zębów
– Wibracje w okolicy pokrywy rozrządu

Skutki zaniedbania wymiany
– Utrata synchronizacji pracy zaworów
– Ryzyko kolizji tłok–zawór i poważnej awarii silnika
– Przyspieszone zużycie pozostałych kół rozrządu
– Niestabilna praca ciągnika i większe spalanie
– Wysokie koszty późniejszej naprawy jednostki napędowej

Dane techniczne

Dane techniczne

Producent: Skropol
POLECANE