Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Koło pasowe pompy wody stalowe, dwustopniowe do napędu wentylatora i paska klinowego, montowane na wałku pompy chłodzenia silnika; pasuje do Ursus C-330
OPIS PRODUKTU Koło pasowe pompy wody przenosi napęd z paska klinowego na pompę wody, a jednocześnie obraca wentylator chłodnicy, zapewniając prawidłową cyrkulację płynu chłodzącego i przepływ powietrza przez chłodnicę. Wykonane jest ze stali malowanej proszkowo, co zwiększa odporność na korozję oraz wydłuża żywotność elementu.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA Typ: koło pasowe pompy wody Materiał: stal malowana proszkowo Konstrukcja: dwustopniowe koło pasowe Montaż: na wałku pompy wody Funkcja: przeniesienie napędu paska klinowego i obrót wentylatora
NUMERY KATALOGOWE: 42083050, 4208/30-50
ZASTOSOWANIE, PASUJE DO ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
ZALETY PRODUKTU – odporna na korozję konstrukcja stalowa – precyzyjne wykonanie zapewnia osiowość pracy – stabilne przeniesienie napędu na pompę wody i wentylator – pełna zgodność wymiarowa z układem chłodzenia C-330 – wysoka wytrzymałość na obciążenia i drgania
PORADA SERWISOWA Podczas montażu należy dokładnie oczyścić wałek pompy oraz powierzchnie styku. Po założeniu koła pasowego i wentylatora trzeba wyregulować napięcie paska klinowego. Niewłaściwe napięcie może powodować poślizg paska i przegrzewanie silnika.
OBJAWY USZKODZENIA LUB ZUŻYCIA – wibracje wentylatora podczas pracy – ślizganie się paska klinowego – wycieki płynu chłodzącego z powodu nadmiernego obciążenia osi pompy – nierówny bieg układu chłodzenia – uszkodzenia lub pęknięcia krawędzi koła
SKUTKI ZANIEDBANIA WYMIANY – obniżona wydajność chłodzenia – przegrzewanie silnika i ryzyko awarii układu chłodzenia – zwiększone zużycie paska klinowego – możliwość unieruchomienia ciągnika podczas pracy