Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Kołek ustalający 13x35 koła zamachowego do Ursus C-330, stalowy kołek walcowy montowany w piaście wału korbowego silnika S-312C w celu precyzyjnego pozycjonowania i zabezpieczenia koła zamachowego
Opis produktu Kołek ustalający koła zamachowego do Ursus C-330 to element zapewniający właściwe wzajemne ustawienie wału korbowego oraz koła zamachowego w silniku S-312C. Wykonany z utwardzanej stali, gwarantuje odporność na ścinanie i stabilne osadzenie połączenia podczas pracy silnika. Odpowiednie pozycjonowanie koła zamachowego jest kluczowe dla prawidłowej pracy rozrusznika, sprzęgła oraz równomiernego przenoszenia momentu obrotowego.
Specyfikacja techniczna Materiał: stal hartowana Wymiary: 13x35 mm Typ: kołek ustalający walcowy Montaż: piasta wału korbowego › koło zamachowe Funkcja: precyzyjne pozycjonowanie i zabezpieczenie koła zamachowego
Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry
Zalety produktu (charakterystyka) – wysoka odporność na ścinanie i duże obciążenia – precyzyjny wymiar zapewniający idealne pasowanie – stabilizacja koła zamachowego względem wału korbowego – poprawa trwałości połączenia i kultury pracy silnika – odporność na odkształcenia dzięki stali hartowanej
Porada serwisowa Podczas montażu kołek powinien być osadzony w czystym gnieździe bez luzu. Zaleca się kontrolę stanu otworów w piaście wału i kole zamachowym, ponieważ ich wybicie może powodować drgania. Po montażu śruby koła zamachowego należy dokręcić zgodnie z właściwym momentem i zabezpieczyć podkładką odginaną.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – drgania koła zamachowego – problemy z rozruchem silnika – nierównomierna praca sprzęgła – ślady wybicia lub luz na piaście koła zamachowego
Skutki zaniedbania wymiany – przesunięcie koła zamachowego względem wału – uszkodzenie gniazda kołka i śrub mocujących – ryzyko oberwania koła zamachowego – poważne uszkodzenie wału korbowego i obudowy sprzęgła