Kołek 13x35 ustalający koła zamachowego do C-330 50102560 Produkt krajowy

  • Opakowanie zbiorcze: 1 szt.
  • Waga: 0.036kg
  • VAT: 23%
  • Nr Farmeo: CA00-243
  • Nr handlowy: 50102560
  • Kod EAN: 5906872015232
  • Drukuj
5,00 zł 4,07 zł netto
Do koszyka
O producencie

O producencie

Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce.
POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu

Opis produktu

Kołek ustalający 13x35 koła zamachowego do Ursus C-330, stalowy kołek walcowy montowany w piaście wału korbowego silnika S-312C w celu precyzyjnego pozycjonowania i zabezpieczenia koła zamachowego

Opis produktu
Kołek ustalający koła zamachowego do Ursus C-330 to element zapewniający właściwe wzajemne ustawienie wału korbowego oraz koła zamachowego w silniku S-312C. Wykonany z utwardzanej stali, gwarantuje odporność na ścinanie i stabilne osadzenie połączenia podczas pracy silnika. Odpowiednie pozycjonowanie koła zamachowego jest kluczowe dla prawidłowej pracy rozrusznika, sprzęgła oraz równomiernego przenoszenia momentu obrotowego.

Specyfikacja techniczna
Materiał: stal hartowana
Wymiary: 13x35 mm
Typ: kołek ustalający walcowy
Montaż: piasta wału korbowego › koło zamachowe
Funkcja: precyzyjne pozycjonowanie i zabezpieczenie koła zamachowego

Zastosowanie, pasuje do
ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry
ciągniki Ursus C-330M z silnikiem S-312C, 2 cylindry

Zalety produktu (charakterystyka)
– wysoka odporność na ścinanie i duże obciążenia
– precyzyjny wymiar zapewniający idealne pasowanie
– stabilizacja koła zamachowego względem wału korbowego
– poprawa trwałości połączenia i kultury pracy silnika
– odporność na odkształcenia dzięki stali hartowanej

Porada serwisowa
Podczas montażu kołek powinien być osadzony w czystym gnieździe bez luzu. Zaleca się kontrolę stanu otworów w piaście wału i kole zamachowym, ponieważ ich wybicie może powodować drgania. Po montażu śruby koła zamachowego należy dokręcić zgodnie z właściwym momentem i zabezpieczyć podkładką odginaną.

Objawy uszkodzenia lub zużycia
– drgania koła zamachowego
– problemy z rozruchem silnika
– nierównomierna praca sprzęgła
– ślady wybicia lub luz na piaście koła zamachowego

Skutki zaniedbania wymiany
– przesunięcie koła zamachowego względem wału
– uszkodzenie gniazda kołka i śrub mocujących
– ryzyko oberwania koła zamachowego
– poważne uszkodzenie wału korbowego i obudowy sprzęgła

Dane techniczne

Dane techniczne

POLECANE