APARTS swoim klientom oferuje różnego rodzaju produkty z zakresu technicznego zaopatrzenia rolnictwa w szerokim tego słowa znaczeniu.
Reprezentując wyselekcjonowaną sieć fabryk i mniejszych zakładów produkcyjnych z wielu regionów świata, APARTS dał podwaliny obecnej obecności tejże grupy producenckiej na polskim rynku.
APARTS jest polską marką, powstałą na początku 2019 roku w Warszawie, mającą duże doświadczenie w branży, skupiającą pod swoim szyldem następujące działy:
- technikę rolniczą
- technikę motoryzacyjną
- dobra użytkowe i techniczne wyposażenie gospodarstw
Technika rolnicza to obecnie największy dział w grupie APARTS a swoją, obecnie bardzo mocną pozycję w branży zawdzięcza przede wszystkim innowacyjności w kreowaniu jakości swoich produktów - produktów istniejących już na rynku od wielu lat, patrząc wstecz, ale bez wyraźnego stabilnego poziomu jakości i powtarzalności.
Dosięganie najwyższych standardów jakości produktów z uwzględnieniem surowych reguł selekcji zakładów produkcyjnych stało się istotnym motorem wzrostu znaczenia marki APARTS.
Opis produktu
Opis produktu
Opis produktu Kolanko tłumika starego typu przeznaczone do ciągników Zetor serii 2011–6945. Odpowiada za połączenie kolektora wydechowego z tłumikiem, zapewniając prawidłowe odprowadzenie spalin. Wykonane z wytrzymałego odlewu stalowego, odpornego na temperaturę i obciążenia mechaniczne. Konstrukcja wiernie odwzorowuje oryginalny element, gwarantując idealne dopasowanie.
Specyfikacja techniczna – Typ części: kolanko tłumika (stary typ) – Materiał: stal/żeliwo odlewane – Montaż: kołnierz przy kolektorze + rura wydechowa – Numer katalogowy: 55011405 – Wykończenie: odporność na korozję i temperaturę
Zalety produktu (charakterystyka) – bardzo dobra odporność na temperaturę spalin – wysoka wytrzymałość dzięki konstrukcji odlewanej – idealne dopasowanie do układu wydechowego Zetor – zgodność z oryginalnym wymiarem i kształtem – bezproblemowy montaż i szczelne połączenie
Porada serwisowa Przy montażu kolanka zaleca się zastosowanie nowej uszczelki kołnierza oraz dokręcanie śrub równomiernie, aby uniknąć nieszczelności i naprężeń.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – nieszczelny układ wydechowy – wycieki spalin przy kołnierzu – pęknięcia i przepalenia od wysokiej temperatury – słyszalny „świst” lub wzrost hałasu silnika
Skutki zaniedbania wymiany – spadek wydajności silnika – ryzyko uszkodzenia tłumika lub rury wydechowej – zwiększone zużycie paliwa – możliwość dostawania się gorących spalin w okolice instalacji