APARTS swoim klientom oferuje różnego rodzaju produkty z zakresu technicznego zaopatrzenia rolnictwa w szerokim tego słowa znaczeniu.
Reprezentując wyselekcjonowaną sieć fabryk i mniejszych zakładów produkcyjnych z wielu regionów świata, APARTS dał podwaliny obecnej obecności tejże grupy producenckiej na polskim rynku.
APARTS jest polską marką, powstałą na początku 2019 roku w Warszawie, mającą duże doświadczenie w branży, skupiającą pod swoim szyldem następujące działy:
- technikę rolniczą
- technikę motoryzacyjną
- dobra użytkowe i techniczne wyposażenie gospodarstw
Technika rolnicza to obecnie największy dział w grupie APARTS a swoją, obecnie bardzo mocną pozycję w branży zawdzięcza przede wszystkim innowacyjności w kreowaniu jakości swoich produktów - produktów istniejących już na rynku od wielu lat, patrząc wstecz, ale bez wyraźnego stabilnego poziomu jakości i powtarzalności.
Dosięganie najwyższych standardów jakości produktów z uwzględnieniem surowych reguł selekcji zakładów produkcyjnych stało się istotnym motorem wzrostu znaczenia marki APARTS.
Opis produktu
Opis produktu
Opis produktu Kolanko tłumika wykonane z trwałego żeliwa, przeznaczone do czterocylindrowych ciągników Zetor serii 6211–7745. Element charakteryzuje się zwiększoną odpornością na temperaturę, pęknięcia oraz obciążenia drganiowe. Zapewnia pewne i szczelne połączenie między kolektorem wydechowym a tłumikiem.
Specyfikacja techniczna – Materiał: żeliwo – Średnica montażowa: ok. 55 mm – Numer katalogowy: 69011417, 72011414 – Zgodność: kolano do tłumika (4-cyl.)
Zastosowanie, pasuje do – Zetor 6211, 6245 – Zetor 7211, 7245 – Zetor 7711, 7745 – oraz inne modele serii 5211–7745 z silnikiem 4-cylindrowym
Zalety produktu (charakterystyka) – wysoka odporność na temperaturę i odkształcenia – solidna, żeliwna konstrukcja ograniczająca pękanie – pewne dopasowanie do oryginalnych tłumików i kolektorów – dłuższa żywotność w porównaniu z wersją standardową
Porada serwisowa Przed montażem oczyść powierzchnie styku z sadzy i korozji. Zaleca się użycie nowej uszczelki, aby zapewnić pełną szczelność układu wydechowego.
Objawy uszkodzenia kolanka – pęknięcia żeliwa i widoczne nieszczelności spalin – metaliczne stuki lub świst podczas pracy silnika – zabrudzenia sadzą wokół połączenia z tłumikiem
Skutki dalszego użytkowania uszkodzonego kolanka – zwiększony hałas i spadek efektywności silnika – ryzyko uszkodzenia tłumika lub kolektora wydechowego – możliwość zassania gorących spalin w okolice instalacji