Kolor biało-czerwony zarezerwowany jest wyłącznie dla produktów polskich producentów i dystrybutorów.
Pod marką POLSKI PRODUKT występują głównie produkty małych i średnich POLSKICH firm, które swoje siedziby i działalności rozlokowali w Polsce. POLSKI PRODUKT, to wskazanie na rodzime produkty.
Opis produktu
Opis produktu
Iskrochron tłumika wydechu z komorą wygaszającą, stalowy i termoodporny, montowany na końcówce rury wydechowej w celu ochrony przed emisją iskier podczas pracy w suchych warunkach; pasuje do Ursus C-330 i C-360 Opis produktu Iskrochron montowany na rury wydechowej zabezpiecza układ przed wydostawaniem się iskier i żarów, co zwiększa bezpieczeństwo pracy w gospodarstwie oraz podczas prac polowych w okresach suszy. Konstrukcja stalowa z komorą wygaszającą utrzymuje właściwy przepływ spalin. Produkt krajowy, malowany proszkowo dla zwiększonej trwałości. Specyfikacja techniczna Materiał: stal malowana proszkowo Typ: iskrochron z komorą wygaszającą Montaż: na końcówkę rury wydechowej (obejma skręcana) Funkcja: eliminacja iskier i stabilizacja przepływu spalin Powłoka: odporna na wysoką temperaturę i korozję Numery katalogowe (zamienniki): 42102080 Zastosowanie, pasuje do ciągniki Ursus C-330 z silnikiem S-312C, 2 cylindry ciągniki Ursus C-360 z silnikiem S-4003, 4 cylindry Zalety produktu (charakterystyka) – skuteczne wygaszanie iskier i żarów – bezpieczna praca w suchych warunkach polowych – odporna, stalowa konstrukcja o dużej trwałości – stabilny i pewny montaż na tłumiku – produkt krajowy, wysoka jakość wykonania Porada serwisowa Przed montażem oczyścić końcówkę rury wydechowej z rdzy i osadów. Po pierwszych godzinach pracy sprawdzić dokręcenie obejmy. Zaleca się okresową kontrolę drożności komory, zwłaszcza przy pracy w zapylonym środowisku.
Objawy uszkodzenia lub zużycia – widoczne przepalenia lub pęknięcia obudowy – zwiększony hałas układu wydechowego – wyrzut żarów lub iskier z tłumika – luz lub niestabilne osadzenie na rurze wydechu
Skutki zaniedbania wymiany – ryzyko zaprószenia ognia w gospodarstwie – możliwość uszkodzenia tłumika lub kolektora – niestabilny przepływ spalin wpływający na kulturę pracy silnika – przyspieszona korozja układu wydechowego